PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Nauki o Zarządzaniu
Rocznik
2011
Tom
6
Numer
nr 161 Badania rynkowe
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 161 Badania rynkowe
artykuł:
Koncepcja pomiaru wizerunku szkoły wyższej
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 9-18
artykuł:
Marka jako instrument społecznego konstruowania jednostki - metody jakościowe i ilościowe
(
Pałys M.
), s. 19-35
artykuł:
Zastosowanie różnych technik analizy korespondencji w analizie danych personalnych
(
Stanimir A.
), s. 36-47
artykuł:
Marketingowe badanie zgodności i zaraźliwości postaw konsumenckich na podstawie analizy sieci społecznych
(
Zbieg A.
), s. 48-55
artykuł:
Wykorzystanie zogniskowanych wywiadów grupowych w badaniach międzykulturowych
(
Pilarczyk-Bal K.
), s. 56-70
artykuł:
Badanie przedsiębiorczości akademickiej i jej wpływu na innowacyjność przedsiębiorstw
(
Haberla M.
), s. 71-83
artykuł:
Wykorzystanie badań marketingowych w kształtowaniu relacji z klientami
(
Krzepicka A.
), s. 84-91
artykuł:
Interfejs marketingowo-finansowy jako przedmiot badań integrujący metody analiz portfelowych
(
Golik-Górecka G.
), s. 92-103
artykuł:
Współzależność metod ustalania cen w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań własnych
(
Waniowski P.
), s. 104-114
artykuł:
Kreowanie wartości marek medialnych
(
Żabiński R.
), s. 115-130
artykuł:
Planowanie kampanii społecznych
(
Daszkiewicz M.
), s. 131-145
artykuł:
Zmienność zadań i przedmiotu kontroli marketingowej w kontekście oceny jej funkcjonowania
(
Kowal W.
), s. 146-157
artykuł:
Rynek pracy a problem niepełnosprawności
(
Kubów A.
), s. 158-172
artykuł:
Tradycyjna sprzedaż osobista w świetle opinii klientów (na przykładzie firmy Avon)
(
Rynkiewicz M.
,
Oczachowska A.
), s. 173-181
artykuł:
Wyniki badań systemu dystrybucji produktów ekologicznych w województwach dolnośląskim i wielkopolskim
(
Śliczna M.
), s. 182-190
artykuł:
Upodobania muzyczne Dolnoślązaków w świetle badań ankietowych
(
Światowy G.
), s. 191-201
artykuł:
Metoda i praktyczne zastosowanie badań marketingowych klientów szkół tańca we Wrocławiu
(
Żebrowska-Kasprzak U.
), s. 202-211
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.