PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 2(2)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2(2)
artykuł:
Do Personality Types Make Consumers Exhibit Different Complaint Behaviors?
(
Kitapci O.
,
Dortyol I. T.
), s. 4-14
artykuł:
Authenticity in Marketing : a Response to Consumer Resistance?
(
Marks C.
,
Prinsloo M.
), s. 15-32
artykuł:
Generation Y on the e-commerce Market : Comparison between Polish and South Korean Young Consumers' Behaviour
(
Korzeniowska A.
), s. 33-48
artykuł:
A Conceptual Model for Driving Green Purchase among Indian Consumers
(
Trivedi P.
), s. 49-59
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.