PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
nr 135
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 135
artykuł:
Sprzedaż a marketing
(
Pindelski M.
), s. 11-19
artykuł:
Poziomy, płaszczyzny i rodzaje komunikacji marketingowej
(
Hajduk G.
), s. 20-29
artykuł:
Kategoria wartości w procesach i narzędziach komunikacji marketingowej
(
Prymon M.
), s. 30-42
artykuł:
Negocjacje w procesie komunikowania się
(
Kałążna-Drewińska U.
), s. 43-51
artykuł:
Uwarunkowania nadużyć marketingowych: rozwinięcie koncepcji łańcucha szkód
(
Koczerga M.
), s. 52-61
artykuł:
Zarządzanie komunikacją w przestrzeni międzykulturowej
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Pilarczyk-Bal K.
), s. 62-73
artykuł:
Kręte drogi komunikacj marketingowej
(
Żurawik Z. W.
), s. 74-84
artykuł:
Marketing sensoryczny punktu sprzedaży detalicznej - kolistyczny model komunikacji z klientem?
(
Kowalski P.
), s. 85-95
artykuł:
Przesłanki i kierunki zmian w komunikacji marketingowej
(
Taranko T.
), s. 96-105
artykuł:
Neuromarketing a skuteczność komunikacji marketingowej
(
Mruk H.
), s. 106-116
artykuł:
Komunikacja marketingowa jako sposób osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku
(
Pilarczyk B.
), s. 117-126
artykuł:
Rozwój narzędzi komunikacji marketingowej
(
Kuczamer-Kłopotowska S.
), s. 127-135
artykuł:
Nowe formy komunikacji marketingowej - wybrane aspekty
(
Smalec A.
), s. 136-143
artykuł:
Perspektywy komunikowania wewnętrznego w Europie na podstawie badań Europejskiego Monitora Komunikacyjnego
(
Trębecki J.
,
Verhoeven P.
,
Zerfass A.
), s. 147-153
artykuł:
Od kołyski aż po grób - jak zwrócić uwagę, rozbawić i skutecznie przywiązać dziecko do marki
(
Dykalska-Biecek D.
), s. 154-165
artykuł:
Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumenckich i przebiegu procesów komunikacyjnych wewnątrz gospodarstwa domowego
(
Patrzałek W.
), s. 166-174
artykuł:
Kulturowe, prawne i etyczne aspekty reklamy globalnej
(
Perchla-Włosik A.
), s. 175-184
artykuł:
Rola kominikacji z młodymi dorosłymi w procesie budowania lojalności wobec marki produktów nietrwałych
(
Ostrowska I.
), s. 185-194
artykuł:
Kultura prawna jako warunek komunikacji rynkowej gospodarstw domowych
(
Wardziała-Kordyś J.
), s. 195-204
artykuł:
Znaczenie emocji w komunikacji marketingowej usługodawców
(
Boguszewicz-Kreft M.
), s. 205-214
artykuł:
Specyfika komunikacji marketingowej na rynku młodzych konsumentów
(
Adamczyk G.
), s. 215-226
artykuł:
Uwarunkowania zachowań nieetycznych konsumentów: rola procesów metapoznawczych oraz funkcji pełnionej w procesie wymiany
(
Wanat T.
), s. 227-235
artykuł:
Uwarunkowania skutecznej komunikacji w zespołach kreatywnych
(
Jerzyk E.
), s. 236-244
artykuł:
Rola komunikacji wewnętrznej w procesie kształtywania wizerunku firmy
(
Rogala A.
), s. 245-254
artykuł:
Komunikacja marketingowa z młodymi konsumentami
(
de Pourbaix P.
), s. 255-264
artykuł:
Komunikacja wewnętrzna z strategia przedsiębiorstwa
(
Wielicka-Regulska A.
), s. 265-274
artykuł:
Komunuikacja społeczna organizacji pozarządowych
(
Iwankiewicz-Rak B.
), s. 277-285
artykuł:
Komunikacja o aktywności społecznej firmy
(
Rak M.
), s. 286-295
artykuł:
Komunikacja marketingowa organizacji publicznej
(
Krukowski K.
), s. 296-307
artykuł:
Marka miejsca jako element komunikacji marketingowej
(
Posadzińska I.
), s. 308-317
artykuł:
Komunikowanie wartości w świetle analizy kampanii społecznych
(
Chlipała P.
), s. 318-327
artykuł:
Wykorzystanie komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku polskich fundacji
(
Daszkiewicz M.
,
Waniowski P.
), s. 328-337
artykuł:
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu w handlu detalicznym
(
Stefańska M.
), s. 339-347
artykuł:
Ocena zastosowania oraz skuteczności wybranych narzędzi komunikacji promocji marketingowej w procesie poprawy pozycji konkurencyjnej gmin
(
Flieger M.
), s. 348-359
artykuł:
Odpowiedzialność społeczna w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa
(
Scheibe A.
), s. 360-367
artykuł:
Marketingowe kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej
(
Rudawska I.
), s. 368-377
artykuł:
Uwarunkowania komunikacji marketingowej na przykładzie polskich organizacji pozarządowych
(
Hernik J.
), s. 378-387
artykuł:
Informacja w komunikacji między organizacjami w relacjach o niekomercyjnym charakterze
(
Baran M.
), s. 388-395
artykuł:
Rola społecznej odpowiedzialności biznesu w komunikacji marketingowej korporacji transnarodowych
(
Fojutowski Ł.
), s. 397-407
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.