PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Management and Quality
Rocznik
2022
Tom
4
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Zarządzanie usługami otwartej bankowości (Open Banking) przez polskie banki akcyjne
(
Bąk E.
), s. 7-24
artykuł:
Rola postawy zawodowej w kształtowaniu nowej jakości kariery
(
Blachnicka K.
), s. 25-38
artykuł:
Ocena fizykochemiczna i organoleptyczna jakości steków wołowych pochodzących od różnych ras bydła
(
Florek M.
,
Skałecki P.
,
Domaradzki P.
,
Kaliniak-Dziura A.
,
Kowalczyk M.
,
Gregorowicz T.
), s. 39-50
artykuł:
Nieracjonalne gospodarowanie żywnością w gospodarstwach domowych - analiza zachowań studentów
(
Jakubowska D.
), s. 51-60
artykuł:
Pozyskanie finansowania dla działalności przedsiębiorstw - analiza sektora energetycznego
(
Jarosz S.
,
Gawlik K.
,
Gozdecki K.
), s. 61-79
artykuł:
Kluczowe czynniki porażek przedsiębiorstw podczas pandemii Covid-19
(
Jedynak P.
,
Bąk S.
), s. 80-91
artykuł:
Prawidłowość znakowania żywności na rynku polskim
(
Kabaja B.
), s. 92-103
artykuł:
System RASFF jako narzędzie zarządzania bezpieczeństwem żywności na przykładzie herbaty, kawy i Yerba Mate
(
Kłopotek N.
,
Dmowski P.
,
Szkiel A.
), s. 104-125
artykuł:
Ewolucja rynku systemów do zarządzania treścią serwisów internetowych (CMS)
(
Kordecki B.
), s. 126-138
artykuł:
Startup narzędziem zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw sektora odzieżowego w Polsce
(
Krząstek A.
), s. 139-152
artykuł:
Wpływ obróbki wstępnej na jakość mikrobiologiczną liści kolendry siewnej Coriandrum sativum L. i pietruszki Petroselinum crispum
(
Kukułowicz A.
,
Grzybek A.
), s. 153-162
artykuł:
Kształtowanie jakość usług gastronomicznych w dobie pandemii Covid-19 na przykładzie DINESERV - nowe kryteria oceny
(
Malinowska E.
), s. 163-174
artykuł:
Charakterystyka modelu Leavitta w kontekście funkcjonowania banków
(
Grzyb M.
), s. 175-186
artykuł:
Jakość procesu obsługi klienta indywidualnego zainteresowanego otwarciem konta w placówce bankowej w czasie pandemii Covid-19
(
Matuszak-Flejszman A.
,
Łukaszewski S.
), s. 187-206
artykuł:
Dynamika zmian oksydacyjnych w czasie przechowywania emulsji tłuszczowej w opakowaniach z aluminium oraz politereftalanu etylenu
(
Kondratowicz-Pietruszka E.
,
Ostasz L.
,
Grobelny J.
), s. 207-216
artykuł:
Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa ajencyjnego jako źródło specyficznych marnotrawstw
(
Pawlusiak K.
,
Sztajerska D.
), s. 217-232
artykuł:
Sędzia sportowy jako podmiot zarządzania jakością widowiska sportowego - postulowane zmiany prawne na przykładzie piłki nożnej
(
Raniszewski S.
,
Borek D.
), s. 233-243
artykuł:
Traffic Lights Optimization in the Conditions of Smart City Based on Chosen Crossroad
(
Regasa N.
,
Kmiecik M.
), s. 244-261
artykuł:
Korzyści środowiskowe wynikające z wdrażania i certyfikacji systemów zarządzania
(
Rudziński K.
,
Wojnarowska M.
,
Kafel P.
), s. 262-281
artykuł:
Korzyści środowiskowe wynikające z wdrażania i certyfikacji systemów zarządzania
(
Rudziński K.
,
Wojnarowska M.
,
Kafel P.
), s. 262-281
artykuł:
Wpływ środków unijnych na finanse i administrację publiczną na podstawie miasta i gminy opatów
(
Stańczak K.
), s. 282-297
artykuł:
Od przebłysku do produktu - jak przypadek kreuje innowacje
(
Szczybra M.
), s. 298-311
artykuł:
Ocena wiedzy konsumentów na temat bezpieczeństwa naczyń kuchennych i stołowych
(
Szkiel A.
,
Burczyk K.
), s. 312-325
artykuł:
Krzywa zmiany Fishera jako narzędzie wspomagania w procesie restrukturyzacji organizacyjnej
(
Sztajerska D.
,
Pawlusiak K.
), s. 326-346
artykuł:
Jakość i zapewnienie bezpieczeństwa przypraw na przykładzie pieprzu czarnego Piper Nigrum L.
(
Śmiechowska M.
,
Newerli-Guz J.
), s. 347-359
artykuł:
Ocena jakości ekstrudatów kukurydzianych wzbogacanych herbatą Matcha
(
Świtalski M.
,
Ruszkowska M.
), s. 360-370
artykuł:
Kierunki rozwoju badań zarządzania jakością
(
Wawak S.
), s. 371-385
artykuł:
Realizacja celów zrównoważonego rozwoju z perspektywy doświadczeń organizacji łańcucha dostaw żywności
(
Wiśniewska M. Z.
,
Grybek T.
), s. 386-404
artykuł:
Komunikacja wewnątrz organizacji w czasach Covid-19
(
Zagórowski J.
), s. 405-411
artykuł:
Rola i miejsce zarządzania jakością w strukturze odporności organizacyjnej - studium przypadku
(
Zapłata S.
,
Wiśniewski M.
), s. 412-429
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.