PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 5
artykuł:
Możliwości badania satysfakcji klientów na przykładzie portali internetowych gromadzących opinie
(
Andruszkiewicz K.
,
Śmiatacz K.
), s. 5-13
artykuł:
Strategia omnichannel - wyzwanie dla logistyki
(
Antonowicz M.
), s. 14-23
artykuł:
Rola motywacji hedonistycznej w procesie akceptacji i użytkowania produktu technologicznego przez konsumentów-seniorów
(
Badowska S.
), s. 24-34
artykuł:
Relacyjne aspekty prosumpcyjnej aktywności nabywców finalnych
(
Baruk A. I.
), s. 35-43
artykuł:
Kształtowanie wizerunku pracodawcy w Internecie
(
Bednarska-Olejniczak D.
), s. 44-52
artykuł:
Jak poprawić satysfakcję pacjentów: zrozumieć sukces Cleveland Clinic
(
Biernacki M.
,
Nowak M. W.
), s. 53-62
artykuł:
The Consumer's Perspective in Medical Tourism - Identification of Research Gaps
(
Boguszewicz-Kreft M.
), s. 63-71
artykuł:
Zaufanie do marek jako mediator pomiędzy postrzeganym ryzykiem i skłonnością do elektronicznego word-of-mouth
(
Brzozowska-Woś M.
,
Schivinski B.
), s. 72-81
artykuł:
Assessment of Usefulness of Information Contained on Websites of On-line Clothing Shops in Purchase Process of Young Adults
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
,
Proszowska A.
), s. 82-92
artykuł:
Źródła informacji rynkowych a cechy jakościowe informacji
(
Dąbrowski D.
), s. 93-102
artykuł:
Consumerism and the Quality of Life
(
Drapińska A.
), s. 103-110
artykuł:
Trendy na rynku książki w Polsce - wybrane aspekty
(
Drapińska A.
,
Liberadzka B.
), s. 111-120
artykuł:
Zajęcia dydaktyczne jako element procesu współtworzenia wartości na uczelni - perspektywa studenta i wykładowcy
(
Dziewanowska K.
), s. 121-129
artykuł:
Związki pomiędzy cechami demograficznymi kobiet a zmiennymi dotyczącymi personalizacji produktu
(
Firgolska A.
), s. 130-139
artykuł:
Segmentacja konsumentów według kryterium czynników ryzyka postrzeganych podczas transakcji zawieranych on-line
(
Gąsior M.
), s. 140-148
artykuł:
Rola marketingu analitycznego w procesie badawczo-analitycznym wspartym przez marketing automation
(
Golik-Górecka G.
,
Skonieczka R.
), s. 149-158
artykuł:
Zaangażowanie konsumenta - przegląd literatury
(
Gołąb-Andrzejak E.
), s. 159-170
artykuł:
Trendy i wyzwania dla Nowej Gospodarki ze szczególnym uwzględnieniem zachowań konsumenckich
(
Gregor B.
,
Gotwald-Feja B.
), s. 171-179
artykuł:
The Character of Brands Positioning Messages of Selected Innovative Companies
(
Grębosz M.
), s. 180-189
artykuł:
Wpływ outsourcingu na poprawę skuteczności wybranego procesu pomocniczego - studium przypadku
(
Grudowski P.
,
Muchlado M.
), s. 190-199
artykuł:
Antecedents and Consequences of Brand Loyalty
(
Gupta S.
,
Schivinski B.
,
Brzozowska-Woś M.
), s. 200-212
artykuł:
The Impact of Cultural Branding on Brand Equity - Exploratory Study
(
Hajdas M.
), s. 213-221
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w kreacji wizerunku marki na przykładzie linii lotniczych
(
Jasiulewicz A.
,
Kozyra A.
), s. 222-230
artykuł:
Mobilna transformacja polskich Milenialsów jako determinanta skutecznej komunikacji mobilnej
(
Kall J.
), s. 231-240
artykuł:
Marketing performance management w erze digitalizacji
(
Kowal W.
), s. 241-249
artykuł:
The Opinion of Facebook Friends as the Most Reliable Recommendation of Products and Services in Poland. The Evolution of Purchase Pathways in Social Media
(
Kreft J.
,
Karwat Z.
), s. 250-259
artykuł:
Lojalność klienta - wyzwanie dla przedsiębiorstw handlu detalicznego
(
Kucharska B.
), s. 260-268
artykuł:
Postawy konsumentów wobec bankowości elektronicznej
(
Maciejewski G.
), s. 269-279
artykuł:
Skłonność do uczestnictwa w konsumpcji kolaboratywnej a kapitał społeczny
(
Małecka A.
,
Mitręga M.
), s. 280-288
artykuł:
Interactive Marketing Management
(
Michalski E.
), s. 289-297
artykuł:
Marketing angażujący w Internecie i aplikacjach mobilnych
(
Niedzielska A.
), s. 298-308
artykuł:
Mechanizmy przechwytywania wartości w modelu biznesu organizacji pożytku publicznego
(
Oliński M.
,
Szamrowski P.
), s. 309-318
artykuł:
The Method of Measuring the Progression of New Product Development Process Maturity and Introduction into the Market
(
Rutkowski I. P.
), s. 319-326
artykuł:
Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach produkcyjnych a zjawisko planowego postarzania produktu
(
Ryś A.
,
Prymon-Ryś E.
), s. 327-335
artykuł:
Rola blogów w podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących produktów odzieżowych
(
Stachowiak M.
), s. 336-346
artykuł:
Wybrane aspekty analizy społecznie odpowiedzialnych zachowań konsumentów
(
Stobiecka J.
), s. 347-358
artykuł:
Shockvertising w promocji aktywności fizycznej
(
Widawska-Stanisz A.
), s. 359-373
artykuł:
Postawy konsumentów wobec marketingu społecznie zaangażowanego w świetle badań empirycznych
(
Witek L.
), s. 374-383
artykuł:
User-Driven Innovation in an Innovation Strategy of an Enterprise
(
Zajkowska M.
), s. 384-393
artykuł:
Źródło przekazu w reklamach telewizyjnych kosmetyków
(
Zatwarnicka-Madura B.
), s. 394-402
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.