PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi
Rocznik
1999
Tom
---
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Kierunki ewolucji, zasady i instrumenty polityki przemysłowej Unii Europejskiej
(
Kasperkiewicz W.
,
Mikosik S.
), s. 29-41
artykuł:
Bony skarbowe na rynku pieniężnym
(
Bogus A.
), s. 45-60
artykuł:
Procesy konsolidacyjne w systemach bankowych USA i Europy
(
Wośko K.
), s. 63-73
artykuł:
Marketingowe aspekty przygotowania producentów rolnych do integracji z Unią Europejską
(
Zrobek J.
), s. 77-88
artykuł:
Rynki hurtowe artykułów rolno- spożywczych w kontekście integracji Polski z Unią Europejską
(
Feliniak U.
), s. 91-105
artykuł:
Zarządzanie w burzliwym otoczeniu
(
Penc J.
), s. 111-135
artykuł:
Media elektroniczne: etyczne problemy technologii komunikowania
(
Gałuszka M.
), s. 139-151
artykuł:
Doświadczenia i przemiany samorządu lokalnego w państwach Unii Europejskiej
(
Błaszczyk A.
), s. 155-175
artykuł:
Metody dostępu do poczty elektronicznej
(
Bobińska B.
), s. 179-183
artykuł:
Źródła finansowania uniwersytetów publicznych w Polsce i ich specyfika
(
Piotrowska-Marczak K.
,
Kietlińska K.
), s. 201-212
artykuł:
Koncepcja organizacji uczącej się w procesie transformacji przedsiębiorstwa
(
Broniewska G.
), s. 215-222
artykuł:
Województwo łódzkie w dobie transformacji gospodarczej
(
Bukowska-Piestrzyńska A.
), s. 227-242
artykuł:
Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna- charakterystyka, funkcjonowanie, perspektywy rozwoju
(
Głuszczak Z.
), s. 245-259
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.