PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
---
Rocznik
---
Tom
---
Numer
nr 136
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 136
artykuł:
Skuteczność reklamy - między teorią a praktyką. Perspektywa konkursu komunikacji marketingowej Effie Awards
(
Wiktor J. W.
), s. 11-22
artykuł:
Krzywe operacyjno-charakterystyczne w ocenie skuteczności komunikacji rynkowej
(
Sagan A.
), s. 23-33
artykuł:
Bariery i ograniczenia wykorzystania internetu w komunikacji marketingowej małych i średnich przedsiębiorstw
(
Mazurek G.
), s. 34-42
artykuł:
Komunikacja nieformalna on-line (eWOM) - istota i znaczenie
(
Tkaczyk J.
), s. 43-52
artykuł:
Customer publishing instrument kominikacji marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa - istota, narzędzia, postawy klienta
(
Dołhasz M.
), s. 53-63
artykuł:
Zastosowanie reklamy w marketingu zaangażowanym społecznie
(
Dejnaka A.
), s. 64-75
artykuł:
Targi jako instrument komunikacji marketingowej w turystyce
(
Bosiacki S.
,
Hołderna-Mielcarek B.
,
Kuczyński J.
), s. 76-85
artykuł:
Rola product placement w komunikowaniu sie przedsiębiorstwa z otoczeniem
(
Sobocińska M.
), s. 86-94
artykuł:
Dziennikarska ocena informacji prasowych jako narzędzia media relations
(
Kuziak M.
), s. 95-107
artykuł:
Komunikowanie wartości dla klienta oparte na faktach - wybrane problemy
(
Rutkowski I. P.
), s. 108-116
artykuł:
Telewizja i internet jako narzędzia komunikacji marketingowej
(
Graczyk M.
), s. 117-127
artykuł:
Fotokody jako przykład implementacji nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej
(
Nowak L.
), s. 128-143
artykuł:
Determinanty skuteczności przesyłęk typu direct mail
(
Kaniewska-Sęba A.
), s. 144-154
artykuł:
Rola i znaczenie public relations w kształtowaniu rynku doradztwa finansowego
(
Napieraj-Berlińska J.
), s. 155-163
artykuł:
Event marketing jako efektywne narędzie komunikacji marketingowej
(
Peszko K.
), s. 164-172
artykuł:
Internet jako medium reklamowe
(
Rudzewicz A.
), s. 173-181
artykuł:
Lobbing jako strategia komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
(
Hadryś A.
), s. 182-192
artykuł:
Metody pomiaru efektywności działań promocyjnych stosowane przez polskie firmy na podstawie badań własnych
(
Wójcik J.
), s. 193-201
artykuł:
Instrumenty wykorzystywane w obszarze event marketingu
(
Kalinowska-Żeleźnik A.
), s. 202-209
artykuł:
Multimedia jako cel strategii konwergencji mediów - środowiska komunikacji w biznesie
(
Kreft J.
), s. 210-220
artykuł:
Rozmowa an-archiczne medium porozumienia
(
Rogoziński K.
), s. 221-233
artykuł:
Komunikowanie wartości dla klienta przez działalność społeczną kin studyjnych
(
Szymańska K.
), s. 234-251
artykuł:
Źródło rekomendacji osobistej produktu - znaczenie i mośliwości wykorzystania w kreowaniu strategii komunikacji na przykładzie rynku środków ochrony roślin
(
Gazdecki M.
), s. 244-251
artykuł:
Współpraca różnych funkcji biznesowych w procesie kształtowania marki i wizerunku pracodawcy - rozważania teoretyczne i praktyka McDonald's Polska
(
Szczepankiewicz-Chmiel E.
,
Majewska M.
,
Kantowicz-Gdańska M.
), s. 255-265
artykuł:
Wielokanałowa komunikacja marketingowa banków detalicznych na rynku klientów zamożnych
(
Kieżel M.
), s. 266-274
artykuł:
System komunikacji uczelni z otoczeniem biznesowym
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 275-284
artykuł:
Wybrane aspekty komunikacji marketingowej na rynku pieczywa w obliczu zmian w zachowaniach i zwyczajach konsumentów
(
Goryńska-Goldmann E.
), s. 285-296
artykuł:
Proces planowania komunikacji marketingowej miasta na przykładzie Tychów
(
Rupik K.
,
Ciepał I.
), s. 297-307
artykuł:
Komunikacja marketingowa jako podstawa kreowania regionalnych produktów w turystyce
(
Bosiacki S.
,
Śniadek J.
), s. 308-319
artykuł:
Narzędzia komunikacji marketingowej w kontekście nawiązywani relacji z kandydatami na studia w świetle badań w latach 2008-2009
(
Gołąb E.
), s. 321-331
artykuł:
Nowoczesna komunikacja marketingowa na rynku branży IT jako sposób na osłabienie skutków kryzysu
(
Ciukszo D.
), s. 332-341
artykuł:
Komunikacja rynkowa funduszy strukturalnych UE w Polsce na tle praktyk europejskich
(
Anders J.
), s. 342-352
artykuł:
Oczekiwania klientów wobec wykorzystania nowych technologii w polityce komunikacyjnej firmy - analiza przypadków
(
Frąckiewicz E.
), s. 353-362
artykuł:
Komunikacja rodziny i przedsiębiorstwa w mikrofirmach rodzinnych
(
Więcek-Janka E.
,
Kujawińska A.
), s. 363-374
artykuł:
Model komunikacji rynkowej w sporcie
(
Waśkowski Z.
), s. 375-384
artykuł:
Ewolucja komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
(
Michalik M.
), s. 385-393
artykuł:
Komunikacja marketingowa na rynku żywności ekologicznej w Polsce
(
Nestorowicz R.
), s. 394-403
artykuł:
Adapracja komunikacji w relacjach business-to-business - czy sprzedawcy dopasowują się do potrzeb kupca?
(
Kwiatek P.
,
Leszczyński G.
,
Zieliński M.
), s. 404-419
artykuł:
Uwarunkowania stosowania komunikacji marketingowej w polskich szkołach wyższych
(
Celoch A.
), s. 420-428
artykuł:
Znaczenie komunikacji rynkowej w systemie zamówień publicznych
(
Borowiec A.
), s. 429-438
artykuł:
Promocja produktów regionalnych i tradycyjnych w kontekście oddziaływana na konsumentów, na przykładzie województwa podkarpackiego
(
Kuźniar W.
), s. 439-447
artykuł:
Rola komunikacji rynkowej w kształtowaniu postrzeganej jakości usługi handlowej
(
Pierański B.
), s. 448-459
artykuł:
Komunikacja marketingowa spółek publicznych. Wybrane zagadnienia
(
Bęben R.
,
Tumasz P.
), s. 460-469
artykuł:
Akwizycja w promocji osobistej produktu ubezpieczeniowego
(
Schulz M.
), s. 470-478
artykuł:
Przemiany na rynku reklamy w Hiszpanii jako konsekwencja światowego kryzysu gospodarczego oraz zmian w zakresie konsumpcji mediów wśród hiszpańskich konsumentów
(
Escher I.
), s. 479-490
artykuł:
CRM w komunikacji rynkowej
(
Petrykowska J.
), s. 491-499
artykuł:
Relacje inwestorskie jako narzędzie komunikacji marketingowej spółek giełdowych
(
Żurawik B.
), s. 500-507
artykuł:
Zindywidualizowania komunikacja z klientem jako czynnik sprzyjający kreowaniu lojalności na rynku usług agroturystycznych
(
Wilk I.
,
Keck-Wilk M.
), s. 508-517
artykuł:
Bariery w komunikacji marketingowej śwaidczeniobiorców z pacjentami
(
Klich J.
), s. 518-527
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.