PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 153 Cognition and creativity support systems
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 153 Cognition and creativity support systems
artykuł:
E-Examinations from Student's Perspective - the Future of Knowledge Evaluation
(
Betlej P.
), s. 9-22
artykuł:
A Comparative Analysis of Conflicts Resolving Methods in Multiagent Decision Support Systems
(
Hernes M.
,
Sobieska-Karpińska J.
), s. 23-32
artykuł:
Sensitivity Analysis and Optimization on Some Models of Archetypes Using Vensim - Theoretical Issue
(
Kasperska E.
,
Kasperski A.
,
Mateja-Losa E.
), s. 33-52
artykuł:
Sensitivity Analysis and Optimization on Some Models of Archetypes Using Vensim - Experimental Issue
(
Kasperska E.
,
Kasperski A.
,
Mateja-Losa E.
), s. 53-82
artykuł:
Mobile Technologies as Infrastructural Support for Company Internal Communication Processes
(
Kutera R.
), s. 83-94
artykuł:
The Semantic Web Specifications for Distributed Storage of Government Data
(
Lipuntsov Y.
), s. 95-106
artykuł:
Social Recruiting - the Use of Social Networks in the Recruiting Process
(
Palonka J.
,
Porębska-Miąc T.
), s. 107-121
artykuł:
Creativity as the Foundation of Contextual Approach for Enterprise Architecture Design
(
Pańkowska M.
), s. 123-132
artykuł:
Specific Analytical Perspectives in the Modelling of Workflow Systems
(
Trąbka J.
), s. 133-147
artykuł:
Motivation for Students : Gamification in E-learning
(
Wójcik J.
), s. 149-161
artykuł:
Prosumption Awareness Among Young Consumers
(
Ziemba E.
,
Eisenbardt M.
), s. 163-177
artykuł:
The Role of the Educational Services in the Information Society - the Example of the Music Industry
(
Zdonek D.
,
Zdonek I.
), s. 179-190
artykuł:
Application of the Software Agents Society in the Knowledge Management System Life Cycle
(
Żytniewski M.
), s. 191-201
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.