PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 11 (CD)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 11 (CD)
artykuł:
Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie "pokolenia Milenium"
(
Gołąb-Andrzejak E.
), s. 11-21
artykuł:
Zarządzanie marką w dobie nadpodaży
(
Kucharska W.
), s. 22-30
artykuł:
Rola liderów opinii w komunikacji nieformalnej
(
Mazurkiewicz B.
), s. 31-39
artykuł:
Źródła wiedzy o uczestnikach programów lojalnościowych i możliwości jej wykorzystania
(
Michalska-Dudek I.
), s. 40-48
artykuł:
Kryteria oceny jakości komercyjnych serwisów internetowych
(
Radziszewska A.
), s. 49-56
artykuł:
Wyzwania zintegrowanej komunikacji marketingowej w dobie społeczeństwa informacyjnego
(
Rogala A.
), s. 57-65
artykuł:
Media społecznościowe a możliwości integracji
(
Scheibe A.
), s. 66-73
artykuł:
Rozwój badań nad kapitałem marki bazującym na konsumencie - przegląd literatury
(
Schivinski B.
,
Łukasik P.
), s. 74-80
artykuł:
Komunikacja marketingowa w kanałach alternatywnych - konieczne czy opcjonalne działania współczesnych przedsiębiorstw?
(
Szulc R.
), s. 81-90
artykuł:
Rodzinność w cyklu życia przedsiębiorstwa rodzinnego
(
Więcek-Janka E.
), s. 91-102
artykuł:
Pozyskiwanie lojalności klientów przez sieci handlowe przy użyciu nowoczesnych narzędzi
(
Blicharz P.
), s. 104-112
artykuł:
Identyfikacja potrzeb z zakresu komunikacji międzykulturowej wśród studentów marketingu
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), s. 113-122
artykuł:
Rola mediów społecznościowych w procesie komunikacji marketingowej - przykład marek modowych
(
Całka A.
,
Mróz-Gorgoń B.
), s. 123-131
artykuł:
Wiatraki reklamowe jako nowoczesny nośnik reklamy zewnętrznej
(
Dąbrowski J.
), s. 132-140
artykuł:
Internet jako medium informacyjne w usługach medycznych
(
Frankowska A.
,
Rasińska R.
,
Głowacka-Toba A.
), s. 141-150
artykuł:
Shoppertainment oraz eatertainment - kreowanie wyjątkowych doświadczeń w handlu i gastronomii
(
Gębarowski M.
), s. 151-158
artykuł:
Znaczenie marki produktów mleczarskich w społeczeństwie informacyjnym
(
Grębowiec M.
), s. 159-169
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych przedsiębiorstw na polskim rynku
(
Howaniec H.
), s. 170-180
artykuł:
Rozwój e-administracji jako element zarządzania relacjami z klientem
(
Januszkiewicz A.
,
Makowska A.
), s. 181-191
artykuł:
Miasto jako marka - analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin
(
Krzyżanowska K.
), s. 192-203
artykuł:
Potencjał wykorzystania reklamy natywnej dla celów budowy siły marki
(
Kurzyk B.
), s. 204-212
artykuł:
Marketing w świetle zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw
(
Niedzielska A.
), s. 213-219
artykuł:
Powiązania relacyjne w zarządzaniu kluczowymi klientami - studia przypadku wybranych przedsiębiorstw przemysłowych
(
Prymon-Ryś E.
), s. 220-227
artykuł:
Zasoby informacji marketingowej polskich przedsiębiorstw : (zmiany w okresie 15 lat gospodarki rynkowej)
(
Rawski M.
), s. 228-235
artykuł:
Determinanty i pomiar dojrzałości procesu innowacji produktu - prerynkowe fundamenty powodzenia nowego produktu
(
Rutkowski I. P.
), s. 236-248
artykuł:
Działanie marketingu sensorycznego w społeczeństwach informacyjnych
(
Rybowska A.
), s. 249-256
artykuł:
Postawy interesariuszy wobec wizerunku podmiotu leczniczego
(
Sielska J.
,
Matecka M.
,
Dąbrowska E.
,
Jakubek E.
), s. 257-266
artykuł:
Wpływ wizerunku kreowanego za pomocą social media na kreowanie postaw lojalnościowych klientów
(
Stopczyńska K.
), s. 267-274
artykuł:
Zakupy grupowe w Internecie - aktywizacja sprzedaży czy budowanie wizerunku?
(
Szymoniuk B.
), s. 275-282
artykuł:
Wybrane narzędzia marketingu internetowego w budowaniu społeczności wokół marki : studium przypadku
(
Tarczydło B.
), s. 283-290
artykuł:
Media relations jako instrument komunikacji gmin z otoczeniem w społeczeństwie informacyjnym
(
Wiażewicz J.
), s. 291-298
artykuł:
Advergaming jako narzędzie tworzenia więzi z klientami
(
Wyrwisz J.
), s. 299-306
artykuł:
Wybrane determinanty zachowań rynkowych kobiet
(
Zatwarnicka-Madura B.
), s. 307-314
artykuł:
Rozwój technologii informacyjnych jako determinanta adaptacji modelu konsumpcji wspólnej (collaborative consumption)
(
Burgiel A.
), s. 316-326
artykuł:
Wykorzystanie nowych mediów w kreowaniu sprzedaży
(
Chęcińska-Zaucha A.
), s. 327-335
artykuł:
Wykluczenie finansowe starszych konsumentów na rynku usług finansowych
(
Czerwiński B.
), s. 336-347
artykuł:
Konsument odpowiedzialny w społeczeństwie informacyjnym
(
Ertmańska K.
), s. 348-355
artykuł:
Senior jako uczestnik rynku e-usług - stan obecny i perspektywy
(
Frąckiewicz E.
), s. 356-364
artykuł:
Wpływ wzorców korzystania z mediów społecznościowych w grupie młodych konsumentów na zaangażowanie w komunikację marketingową przedsiębiorstwa
(
Gąsior M.
), s. 367-373
artykuł:
Wirtualizacja zachowań konsumenta na rynku turystycznym
(
Jaremen D. E.
), s. 374-383
artykuł:
Determinanty e-wyborów konsumentów niepełnosprawnych ruchowo
(
Maciaszczyk M.
), s. 384-391
artykuł:
Osobista innowacyjność w dziedzinie technologii informacyjnych a wirtualizacja zachowań konsumenta
(
Mącik R.
), s. 392-403
artykuł:
Wpływ informacji pozyskiwanych przez konsumentów z wykorzystywaniem Internetu na ich zachowania związane z wyborem usług fryzjerskich
(
Nalewajek M.
), s. 404-414
artykuł:
Aktywność informacyjna konsumentów na rynku żywności prozdrowotnej - wybrane aspekty
(
Nestorowicz R.
), s. 415-425
artykuł:
Znaczenie i rola e-informacji w systemie opieki zdrowotnej
(
Pętlak M.
,
Rudawska I.
), s. 426-434
artykuł:
Zachowania konsumpcyjne w społeczeństwie informacyjnym, a polityka komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
(
Pikuła-Małachowska J.
), s. 435-441
artykuł:
Wpływ modelu kulturowego nabywcy na wykorzystanie Internetu w procesie zakupu - studium porównawcze rynku polskiego i holenderskiego
(
Proszowska A.
), s. 442-450
artykuł:
Zaufanie a style podejmowania decyzji wśród członków gospodarstw domowych
(
Sagan A.
,
Plichta G.
), s. 451-463
artykuł:
Wykorzystanie ICT w procesach decyzyjnych młodych polskich konsumentów
(
Sowa I.
), s. 464-473
artykuł:
Uwarunkowania procesu rekomendowania usług zdrowotnych przez przedstawicieli pokolenia Y w aspekcie social media marketingu
(
Syrkiewicz-Świtała M.
), s. 474-482
artykuł:
Bieganie jako forma aktywnego spędzania wolnego czasu przez kobiety - motywy, preferencje i oczekiwania
(
Waśkowski Z.
), s. 483-491
artykuł:
Odpowiedzialność ekologiczna konsumenta i jej wpływ na zachowania konsumpcyjne
(
Witek L.
), s. 492-499
artykuł:
Zachowania konsumentów wobec społecznie odpowiedzialnych i nieodpowiedzialnych działań przedsiębiorstwa
(
Zielińska A.
), s. 500-506
artykuł:
System informacji marketingowej w procesie budowania trwałych relacji z klientem na przykładzie polskich przedsiębiorstw
(
Andruszkiewicz K.
,
Schulz M.
), s. 508-516
artykuł:
Student jako klient gracz
(
Bojanowska A.
), s. 517-527
artykuł:
Zastosowanie pogłębionych wywiadów osobistych w badaniu postrzegania treści internetowych na temat produktów i firm
(
Brzozowska-Woś M.
), s. 528-536
artykuł:
Gromadzenie informacji rynkowych w przedsiębiorstwie uwzględniające ich jakość
(
Dąbrowski D.
), s. 537-545
artykuł:
Badania marketingowe w procesach innowacji produktowych
(
Kaczmarczyk S.
), s. 546-554
artykuł:
Dźwięk w przekazie marketingowym - oryginał, czy mp3?
(
Portalska H.
,
Portalski M.
), s. 555-564
artykuł:
Modele pomiaru efektywności kampanii reklamowych w internecie w dobie społeczeństwa informacyjnego
(
Rzemieniak M.
), s. 565-571
artykuł:
Sytuacja absolwentów na rynku pracy a proces wyboru specjalności przez studentów
(
Hall H.
), s. 573-580
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.