PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Medioznawcze
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 3 (62)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (62)
artykuł:
Edukacja medialna w świetle debaty nad tożsamością nauki o mediach. Dotychczasowe paradygmaty a neuropoznawcza ścieżka metodologiczna
(
Waszkiewicz-Raviv A.
), s. 15-28
artykuł:
Z badań nad wykorzystaniem rafinacji informacji sieciowej. Wybory prezydenckie i parlamentarne 2015
(
Gogołek W.
,
Jaruga D.
,
Kowalik K.
,
Celiński P.
), s. 31-41
artykuł:
Filtrowanie społecznościowe w internecie - nowy sposób docierania do treści i jego konsekwencje
(
Batorski D.
), s. 43-57
artykuł:
Hashtag, czyli komunikat? Rola i funkcje hashtagów na Twitterze
(
Adamska K.
), s. 61-71
artykuł:
Polish printing in the transition period
(
Cetera W.
), s. 75-88
artykuł:
Etyczność działań w public relations - między amoralizmem a kazuistyką
(
Hope E.
), s. 91-102
artykuł:
O konstruowaniu męskości i kobiecości na podstawie przekazów prasowych w "Gazecie Wyborczej" dotyczących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w 2010 i 2014 roku
(
Dziubiński Z.
,
Organista N.
,
Mazur Z.
), s. 105-116
artykuł:
Prasa szkolna - definicja, cechy, funkcje. Studium przypadków województwa zachodniopomorskiego
(
Olechowska P.
), s. 117-128
artykuł:
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji CEECOM 2015 "The Digital Media Challenge", Zagrzeb, 12-14 czerwca 2015
(
Jaskiernia A.
,
Jupowicz-Ginalska A.
), s. 131-134
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji "Media publiczne wobec wyzwań epoki cyfrowej", Warszawa, 19-20 czerwca 2015
(
Sasińska-Klas T.
), s. 135-139
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji "Rhetoric in the Knowledge Society", Warszawa, 24-26 czerwca 2015
(
Modrzejewska E.
), s. 140-142
artykuł:
Sprawozdanie z kongresów światowych towarzystw ds. badań nad komunikacją i mediami: International Communication Association (ICA), San Juan (Portoryko), 21-25 maja 2015 oraz International Association for Media and Communication Research(IAMCR), Montreal (Quebec, Kanada), 12-16 lipca 2015
(
Głowacki M.
), s. 143-148
artykuł:
James E. Lukaszewski Lukaszewski on crisis communication. What your CEO needs to know about reputation risk and crisis management, Rothstein Associates Inc., Publisher, Brookfield, Connecticut 2013, 400 p., ISBN 978-1-931332-57-6
(
Barlik J.
), s. 151-154
artykuł:
Tine Ustad Figenshou Al Jazeera and the global media landscape Routledge Tylor & Francis Group, Nowy Jork 2014, 208 s., ISBN 978-0-415-81443-0
(
Gluzikowska M.
), s. 154-158
artykuł:
Sławomir Czapnik Władza, media, pieniądze. Amerykańska ekonomia polityczna komunikowania (wybrane zagadnienia) Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2014, 232 s., ISBN 978-83-7395-608-7
(
Dzierżyńska-Mielczarek J.
), s. 158-160
artykuł:
Beata Klimkiewicz A polyvalent media policy in the enlarged European Union Jagiellonian University Press, Kraków 2014, 323 p., ISBN 978-83-233-3715-7
(
Jaskiernia A.
), s. 161-166
artykuł:
Modele współczesnego dziennikarstwa red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Paweł Urbaniak, Katarzyna Bernat Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2015, 342 s., ISBN 978-83-229-3456-2
(
Kononiuk T.
), s. 166-169
artykuł:
Miłada Jędrysik Inny front Wydawnictwo W.A.B., Warszawa 2015, 232 s., ISBN 978-83-280-1524-1
(
Obaid A.
), s. 169-171
artykuł:
Dzienniki regionalne w Polsce. Stan na koniec grudnia 2013 roku red. Paweł Kuca, Wojciech Furman, Kazimierz Wolny-Zmorzyński Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2014, 256 s., ISBN 978-83-7996-079-8
(
Sonczyk W.
), s. 172-176
artykuł:
Zmiany medialne i komunikacyjne red. Katarzyna Kopecka-Piech Wydawnictwo Naukowe Katedra, Gdańsk 2015 t. 1. W stronę innowacyjności, 259 s., ISBN 978-83-63434-55-7 t. 2. Zmiany medialne i komunikacyjne. Media. Wizerunek. Biznes, 280 s., ISBN 978-83-63434-56-4
(
Szmitkowska A.
), s. 176-180
artykuł:
Media Business Culture/Media Biznes Kultura t. 1. Studies on the language and functions of the media/ Badania nad językiem i funkcją mediów red. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska Kinvara Co. Galway: TrueSign; Novae Res, Gdynia 2015, 487 p., ISBN 978-0-9927953-0-6 (IRL); ISBN 978-83-7942-494-8 (POL)
(
Szylko-Kwas J.
), s. 180-183
artykuł:
Media Business Culture/Media Biznes Kultura t. 2. Social and political role of the media/ Społeczna i polityczna rola mediów red. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska Kinvara Co. Galway: TrueSign; Novae Res, Gdynia 2015, 603 s., ISBN 978-0-9927953-1-3 (IRL); ISBN 978-83-7942-495-5 (POL)
(
Wasilewski K.
), s. 184-185
artykuł:
Media Business Culture/Media Biznes Kultura t. 3. New trajectories of advertising and public relations/Nowe trajektorie reklamy i public relations red. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska Kinvara Co. Galway: TrueSign; Novae Res, Gdynia 2015, 310 s., ISBN 978-0-9927953-2-0 (IRL); ISBN 978-83-7942-498-2 (POL)
(
Przybysz Ł.
), s. 186-189
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.