PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Annals of Marketing Management & Economics
Rocznik
2019
Tom
5
Numer
nr 1-2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1-2
artykuł:
The use of social media in marketing on the example of food and clothing companies
(
Bąk-Filipek E.
), s. 5-18
artykuł:
Logistics outsourcing in fresh vegetable and fruit sector
(
Çelik S.
,
Uçak H.
), s. 19-35
artykuł:
Effectiveness and possibilities of digital marketing: a case study of Baltic countries
(
Gulevičiūtė G.
,
Išoraitė M.
,
Sohail M.
), s. 37-54
artykuł:
Analysis of theories of philanthropy for university development
(
Kundziňa L.
,
Laila B.
), s. 47-54
artykuł:
Administrative and financial decentralization as a factor of strategic development of territorial communities in Ukraine
(
Movchaniuk A.
,
Chukina І.
), s. 55-66
artykuł:
Intergenerational private transfers in the system of factors of population's migration activity
(
Ryndzak O.
), s. 67-77
artykuł:
Consumer satisfaction in the place marketing
(
Urbánné Treutz Á.
), s. 79-90
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.