PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2024
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
The Role of Generation Z's Local Identity in Creating a Sustainable Tourism Product
(
Niezgoda A.
,
Markiewicz E.
), s. 3-14
artykuł:
Zielony marketing - narzędzie budowania zielonej reputacji czy zielonego ryzyka reputacji przedsiębiorstwa?
(
Szwajca D.
), s. 15-24
artykuł:
W kierunku smart mobility. Proces transportu publicznego z perspektywy pandemii COVID-19 na przykładzie metropolii Warszawa
(
Bitkowska A.
,
Łabędzki K.
), s. 25-35
artykuł:
Teoria chaosu innowacyjnym narzędziem badawczym procesów gospodarczych
(
Siemieniuk N.
,
Siemieniuk Ł.
,
Siemieniuk T.
), s. 36-46
artykuł:
Marketing treści w budowaniu internetowych strategii komunikacyjnych instytucji publicznych. Analiza wybranych przykładów z sektora kultury
(
Wenderlich P.
), s. 47-56
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.