PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Społeczne
Rocznik
2023
Tom
---
Numer
nr 3 (42)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (42)
artykuł:
Diagnostyka psychologiczna, działania pomocowe i badania empiryczne realizowane w obliczu pracy na odległość
(
Kleszczewska-Albińska A.
), s. 7-27
artykuł:
Analiza przydatności i bezpieczeństwa zastosowania zdalnej pracy wieży kontroli lotów
(
Żmigrodzka M.
,
Głowacki J.
), s. 29-43
artykuł:
Szkolenie personelu lotniczego w latach 1918-1920
(
Bogusz D.
), s. 45-58
artykuł:
Diagnoza przebiegu pierwszej edycji szkolenia obronnego dla administracji publicznej w nowej formule
(
Prus A.
), s. 59-86
artykuł:
Cyberbezpieczeństwo w lotnictwie oraz w portach lotniczych
(
Dobek P.
), s. 87-97
artykuł:
Osoby prowadzące pojazd bez uprawnień jako poważne zagrożenie dla ruchu drogowego Polski w latach 2017-2021
(
Wysokiński A.
), s. 99-112
artykuł:
Bezpieczeństwo i dostęp pasażerów do infrastruktury kolejowej w aspekcie technicznym określonym w TSI PRM
(
Nowosińska I.
), s. 113-132
artykuł:
Rola jednostek oceniających ryzyko (ASBO) w procesie zarządzania ryzykiem w systemie transportu kolejowego
(
Karasiewicz I.
), s. 133-143
artykuł:
Artyleria na wojnie rosyjsko-ukraińskiej 2022-2023
(
Brążkiewicz D.
,
Perdion W.
,
Karwowski J.
), s. 145-161
artykuł:
Ewolucja w oznaczaniu rynków relewantnych w sprawach telekomunikacyjnych w orzecznictwie Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(
Bychowska M.
), s. 163-182
artykuł:
Status stron umowy franchisingu w prawie polskim
(
Błaszczak K.
,
Krzaczek M.
), s. 183-198
artykuł:
Przejście uprawnień wierzyciela po powstaniu tytułu egzekucyjnego
(
Sacharuk K.
), s. 199-214
artykuł:
Koszty i korzyści dobrowolnych ubezpieczeń w ramach III FILARU - ujęcie teoretyczno-poznawcze
(
Milewska A.
,
Głowacka K. J.
), s. 215-231
artykuł:
Wizerunek kobiet w przekazach reklamowych - przykład kampanii prowadzonych w mediach tradycyjnych i społecznościowych marek: Warka, Axe I Bodyform
(
Wodyńska A.
,
Kacprzak M.
), s. 233-253
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.