PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie i Marketing
Rocznik
2007
Tom
---
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Psychologiczne uwarunkowania działań zbiorowych. Cz. I. Inteligencja
(
Galata S.
), s. 11-26
artykuł:
Komunikacja warunkiem kapitału społecznego biblioteki
(
Adamiec S.
), s. 27-34
artykuł:
Motywowanie pracowników biblioteki a koncepcja marketingu wewnętrznego
(
Kamińska J.
), s. 35-41
artykuł:
Macierz oceny szans rozwoju miast i gmin
(
Chodyński A.
), s. 45-49
artykuł:
Klasa kreatywna jako czynnik rozwoju miast
(
Kopel A.
), s. 51-58
artykuł:
Bariery rozwoju przedsiębiorczości małych i średnich firm
(
Kochmańska M.
), s. 59-70
artykuł:
Wybrane czynniki zarządzania wartością organizacji non profit
(
Jabłoński M.
,
Jabłoński A.
), s. 71-75
artykuł:
Nauczanie na odległość formą edukacji w szkolnictwie wyższym
(
Żołędowska-Król B.
), s. 79-85
artykuł:
Etykiety środowiskowe jako znaki towarowe w marketingu produktów przyjaznych środowisku w dobie globalizacji
(
Targosz-Wrona E.
), s. 87-99
artykuł:
Działalność gospodarcza gminy środkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej
(
Kochmańska M.
), s. 101-106
artykuł:
Promocja gminy jako sposób wspierania lokalnego rozwoju społeczno-gospodarczego
(
Huczek M.
), s. 107-113
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.