PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Forum Scientiae Oeconomia
Rocznik
2021
Tom
9
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Key Socio-Economic Megatrends and Trends in the Context of the Industry 4.0 Framework
(
Gajdzik B.
,
Grabowska S.
,
Saniuk S.
), s. 5-21
artykuł:
Autonomous Expenditure Multipliers as Safety Buffers During the COVID-19 Pandemic - a Comparison between Poland and Germany
(
Derkacz A. J.
), s. 23-42
artykuł:
Marketplace Behaviour: Who Are the Czech Millennials?
(
Kopřivová V.
,
Bauerová R.
), s. 43-57
artykuł:
Digital Trust - Asystematic Literature Review
(
Pietrzak P.
,
Takala J.
), s. 59-71
artykuł:
The Impact of Corporate Social Responsibility Dimensions on Brand-Related Consequences with the Mediating Role of Corporate Branding - a Case Study from the Iranian Insurance Sector
(
Soleimani M.
,
Ebrahimi P.
,
Fekete-Farkas M.
), s. 73-88
artykuł:
An Approach to the Measurement of the Digital Economy
(
Skvarciany V.
,
Jurevičienë D.
), s. 89-102
artykuł:
The Relationship between the Personality Traits of Entrepreneurs and Their Decision-Making Process: the Role of Manufacturing SMEs' Institutional Environment in India
(
Bag S.
,
Omrane A.
), s. 103-122
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.