PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 3 (CD)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (CD)
artykuł:
Multi Level Marketing jako model biznesu
(
Gregor B.
,
Wadlewski A.-A.
), s. 15-31
artykuł:
Pomiar mediów społecznościowych Web 1.0, a Web 2.0
(
Gregor B.
,
Kubiak T.
), s. 35-51
artykuł:
Zewnętrzny marketing personalny jako element holistycznej orientacji organizacji
(
Baruk A. I.
), s. 55-77
artykuł:
Polskie publiczne uczelnie akademickie w mediach społecznościowych
(
Chwiałkowska A.
), s. 81-101
artykuł:
Employer branding na tle koncepcji marketingu relacji
(
Maruszczak M.
), s. 105-120
artykuł:
Efektywne zarządzanie czasem - wybrane zagadnienia
(
Olejniczak A.
), s. 123-141
artykuł:
Pomiar aktywności w mediach społecznościowych - wyzwanie współczesnych badań marketingowych
(
Płuciennik J.
), s. 145-158
artykuł:
Proces marketing automation jako kierunek doskonalenia współczesnego marketingu przedsiębiorstwa
(
Świeczak W.
), s. 162-176
artykuł:
Nowe technologie w public relations
(
Tworzydło D.
), s. 179-190
artykuł:
Neuromarketing i jego rola w budowaniu marki, wprowadzaniu innowacji produktowych oraz w przekazach reklamowych
(
Wrona K.
), s. 193-211
artykuł:
Badania i świadczenie usług na światowym rynku badań
(
Wiśniowski W.
), s. 215-224
artykuł:
Pierwsze kroki w komercjalizacji projektu naukowego na podstawie portalu Neiberia.com
(
Ambroszkiewicz S.
,
Ambroszkiewicz A.
,
Faderewski M.
,
Bartyna W.
), s. 229-240
artykuł:
Rola szkół wyższych w kształtowaniu kapitału intelektualnego w perspektywie marketingu innowacji
(
Białoń L.
), s. 243-258
artykuł:
Praktyczne zastosowania analiz social media na potrzeby marketingu instytucji naukowych - możliwości i ograniczenia
(
Grabarczyk-Tokaj M.
), s. 261-274
artykuł:
Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego
(
Koszałka J.
,
Pniewska J.
,
Kuźniewski D.
), s. 277-302
artykuł:
Wpływ kryzysu gospodarczego na kierunki restrukturyzacji marketingu w instytutach badawczych
(
Maślanka E.
), s. 305-328
artykuł:
Rozwój współpracy instytutu badawczego z przedsiębiorstwami w kontekście komunikacji marketingowej
(
Niemczyk A.
), s. 331-354
artykuł:
Marketing usług opartych na wiedzy
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 357-372
artykuł:
Rola parków naukowo-technologicznych w komunikacji między instytucjami naukowymi a przemysłem
(
Sobkowicz P.
), s. 375-390
artykuł:
Informacyjne uwarunkowania marketingu instytucji naukowo-badawczej
(
Sojkin B.
), s. 393-405
artykuł:
Marketing instytutów badawczych w świetle obecnych uwarunkowań organizacyjno-prawnych
(
Slotorsz A.
,
Cichoń W.
), s. 409-429
artykuł:
System działań upowszechniania innowacyjnych rozwiązań technologicznych zaimplementowany w instytucie naukowo-badawczym
(
Walasik M.
), s. 433-452
artykuł:
Marketing oparty na wiedzy jako podstawa strategii jednostki badawczej - na przykładzie Instytutu Badawczego Opakowań
(
Tkaczyk S.
,
Żakowska H.
,
Kuzincow J.
,
Kobylarz M.
), s. 455-465
artykuł:
Komunikacja kreatywna w działaniach public relations
(
Jakus D.
), s. 469-476
artykuł:
Repozytorium cyfrowe instytutów naukowych - RCIN
(
Kaczyńska K.
), s. 481-492
artykuł:
Blogi w instytucji kultury
(
Kaczyński M.
), s. 495-506
artykuł:
Customer Relationship Management (CRM) w instytucjach naukowych i badawczych
(
Matulewicz J.
), s. 509-522
artykuł:
Jak sprawnie współpracować z mediami w sytuacji kryzysowej - analiza przypadku
(
Baradziej-Krzyżankowska E.
), s. 525-534
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.