PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
nr 2 (40)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (40)
artykuł:
Rozpoznawalność technologii rozszerzonej rzeczywistości w aplikacjach mobilnych przez ich użytkowników
(
Skubis M.
), s. 1-22
artykuł:
Opakowanie jako determinant zakupu na rynku suplementów diety w Polsce
(
Ankiel M.
,
Majewska P.
,
Urbaniak M.
), s. 23-34
artykuł:
Rozwój przekrojowych kompetencji studentów poprzez promowanie wiedzy i umiejętności medycznej
(
Borova T.
,
Petrenko V.
,
Ved T.
,
Pyvovarov V.
), s. 35-52
artykuł:
Ocena wybranych działań wizerunkowych online realizowanych przez polskie uczelnie
(
Marzęda A.
,
Tworzydło D.
), s. 53-70
artykuł:
Męska elegancja XXI wieku wśród polskich galantów i dandysów
(
Maciejewski G.
,
Lesznik D.
), s. 71-92
artykuł:
Marketing, start-upy i innowacje: ramy dla zrozumienia możliwości wykorzystania innowacji technologicznych w turystyce (na przykładzie gruzińskiego sektora turystycznego i rosyjskich start-upów)
(
Trzmielak D. M.
,
Shonia D.
,
Skoneczna M.
), s. 93-113
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.