PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Współczesne Zarządzanie
Rocznik
2014
Tom
13
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Determinants of Online Customer Satisfaction in an Emerging Market - a Mediator Role of Trust
(
Tuyet Mai N. T.
,
Takahashi Y.
,
Tuan N. P.
), s. 8-30
artykuł:
Commercial Use of Blogs in Poland in the Light of Own Research
(
Gregor B.
,
Kaczorowska-Spychalska D.
), s. 31-48
artykuł:
Conceptualising and Measuring Consumer Engagement in Social Media - Implications for Personal Involvement
(
Karpińska-Krakowiak M.
), s. 49-65
artykuł:
Employees' Expectations Against the Workplce in Public Schools
(
Benedek A.
,
Takács-György K.
), s. 66-83
artykuł:
The Framework of Leader's Skills in Lean Manufacturing in the Chinese Automotive Industry - Empiricial Results
(
Sankowska A.
,
Rygowska-Zielińska M.
), s. 84-96
artykuł:
The Beyond-Pay Elements of Remuneration of IT Specialists in the Context of the Key Phenomena in Economic Environment
(
Baran M.
), s. 97-113
artykuł:
The Objectives of Corporate Restructuring in Dynamic and Turbulent Markets
(
Kałowski A.
,
Wysocki J.
), s. 114-124
artykuł:
Cost Control of Medical Care in Public Hospitals - a Comparative Analysis
(
Lewandowski R. A.
), s. 125-136
artykuł:
Applying Praxeological Analysis of Activities in the Assessment of Management Performance in Health Care
(
Striker M.
), s. 137-149
artykuł:
Phenomenology as the Epistemological and Methodological Basis of Management Sciences
(
Bombała B.
), s. 150-172
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.