PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace i Materiały Instytutu Studiów Międzynarodowych / Szkoła Główna Handlowa
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 40
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 40
artykuł:
Rozprzestrzenianie się kryzysów gospodarczych-przegląd koncepcji teoretycznych
(
Domańska A.
), s. 9-26
artykuł:
Załamanie przepływów zagranicznych inwestycji bezpośrednich w dobie globalnego kryzysu gospodarczego
(
Zorska A.
), s. 27-57
artykuł:
Zmiany tendencji rozwojowych na Bliskim Wschodzie w pierwszej dekadzie XXI wieku
(
Zdanowski J.
), s. 59-74
artykuł:
Kryzysy a rozwój branży fonograficznej w XX i XXI wieku
(
Janowska A. A.
), s. 75-108
artykuł:
Pojęcie kryzysu globalnego i rola mediów w jego przedstawianiu
(
Molęda-Zdziech M.
), s. 109-126
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność korporacji transnarodowych - podejście strategiczne
(
Kowalczyk A.
), s. 127-138
artykuł:
Polski system podatku VAT - ewolucja po przystąpieniu Polski do struktur Unii Europejskiej
(
Kozakiewicz A.
), s. 139-161
artykuł:
Gwiazdy jako sposób na reklamę - przypadek branży mody
(
Grabarczuk A.
), s. 163-176
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.