PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 14
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 14
artykuł:
Przyczyny i możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych
(
Bluszcz I.
), s. 11-28
artykuł:
Blogvertising jako narzędzie promocji
(
Czereśniowska A.
), s. 29-46
artykuł:
Rola emocji, świadomości oraz budowy językowej w tworzeniu przekazu reklamowego
(
Oleksa K.
), s. 47-66
artykuł:
Wpływ światowego kryzysu gospodarczego na sytuację finansową banków spółdzielczych
(
Rajfur J.
), s. 67-85
artykuł:
Determinanty holenderskiej pomocy rozwojowej
(
Skwara B.
), s. 87-101
artykuł:
Zjawisko pracoholizmu na tle koncepcji work-life balance we współczesnych organizacjach
(
Urbanek M.
), s. 103-122
artykuł:
Perspektywa wprowadzenia podatku katastralnego ad valorem w Polsce
(
Ziębakowski Ł.
), s. 123-149
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.