PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Logistyka
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 2, CD 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2, CD 2
artykuł:
Internet jako innowacyjna przestrzeń realizacji strategii marketingowych dóbr luksusowych
(
Dryl W.
)
artykuł:
Biznes dla nauki - wykorzystanie studium przypadku w dydaktyce szkół wyższych o profilu ekonomicznym
(
Gąsior A.
,
Rudawska I.
)
artykuł:
Zachowania konsumentów wobec innowacyjnych produktów żywnościowych na przykładzie żywności funkcjonalnej
(
Gutkowska K.
,
Olewnik-Mikołajewska A.
,
Krośnicka K.
)
artykuł:
Konsumenci jako źródło innowacji produktowych - uwagi krytyczne
(
Awdziej M.
), s. 846-851
artykuł:
Poziom (nie)świadomości rynkowej nabywców finalnych w kontekście ich zachowań zakupowych
(
Baruk A. I.
,
Iwanicka A.
), s. 852-859
artykuł:
Innowacje zarządcze w obszarze funkcji personalnej
(
Biesaga-Słomczewska E. J.
,
Iwińska-Knop K.
), s. 860-867
artykuł:
Nowoczesność jako wymiar efektu kraju pochodzenia w usługach
(
Boguszewicz-Kreft M.
,
Magier-Łakomy E.
,
Sokołowska K.
), s. 868-875
artykuł:
Zachowania konsumentów warunkiem rozwoju i nośnikiem innowacji
(
Cudowska-Sojko A.
), s. 876-882
artykuł:
Innowacje jako wyzwanie dla działań marketingowych banków komercyjnych
(
Czerwiński B.
), s. 883-890
artykuł:
Rola marketingu w kształtowaniu innowacji produktowych
(
Dąbrowski D.
), s. 891-896
artykuł:
Bariery rozwoju innowacyjności i innowacji w marketingu
(
Pourbaix P. d.
), s. 897-903
artykuł:
Wymiar relacyjny doświadczeń w edukacji wyższej w świetle badań ilościowych
(
Dziewanowska K.
), s. 904-911
artykuł:
Zmiana roli marketingu w polskich przedsiębiorstwach
(
Karasiewicz G.
), s. 920-928
artykuł:
Produkty systemowe banków detalicznych, jako przykład innowacji sprzężonych sektora bankowego i telekomunikacyjnego
(
Kieżel M.
), s. 929-936
artykuł:
Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w zakresie innowacji organizacyjnych i marketingowych
(
Kożuch J.
), s. 937-945
artykuł:
Uwarunkowania wykorzystania mobilnych kanałów sprzedaży usług
(
Lipowski M.
), s. 946-952
artykuł:
Konsument wobec innowacji produktowych
(
Maciejewski G.
), s. 953-960
artykuł:
Konsumpcja kolaboratywna jako innowacja w zachowaniach konsumenckich i bodziec innowacyjny dla przedsiębiorstw
(
Małecka A.
,
Mitręga D.
), s. 961-968
artykuł:
Rola marketingu w procesie kreowania innowacji
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 969-975
artykuł:
Retail therapy? Style podejmowania decyzji zakupowych Polaków w kraju i na emigracji oraz ich korelaty
(
Mącik D.
,
Mącik R.
,
Kostrzewska J.
), s. 976-984
artykuł:
Rola marketingu w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań - analiza przypadku
(
Misiewicz C.
), s. 985-990
artykuł:
Współczesna konsumpcja usług - determinanty, trendy i kierunki przemian
(
Murawska A.
), s. 991-999
artykuł:
Stymulatory i bariery innowacji w działalności marketingowej przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe
(
Nowacki R.
,
Wasilik K.
), s. 1000-1007
artykuł:
Innowacje jako element koncepcji marketingowej przedsiębiorstwa
(
Olearnik J.
), s. 1008-1013
artykuł:
Kapitał ludzki. Innowacje. Rozwój
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 1014-1019
artykuł:
Analiza potrzeb klientów za pomocą Marketing Automation
(
Peszko K.
,
Chrąchol-Barczyk U.
), s. 1020-1027
artykuł:
Postawy ludzi młodych wobec innowacji a prosumeryzm. Na przykładzie studentów uczelni krakowskich
(
Płaziak M.
,
Szymańska A. I.
), s. 1028-1038
artykuł:
Wykorzystanie badań konsumenckich w modelowaniu innowacji produktowych na przykładzie zrealizowanych projektów stażowych w przedsiębiorstwach branży spożywczej
(
Radzymińska M.
), s. 1039-1045
artykuł:
Innowacje w gospodarce Indii
(
Rybicka M.
,
Wieszczycka W.
), s. 1046-1053
artykuł:
User-generated images and its impact on consumer-based brand equity and on purchase intention
(
Schivinski B.
,
Łukasik P.
,
Dąbrowski D.
), s. 1054-1061
artykuł:
Marketing w procesie komercjalizacji innowacji
(
Sojkin B.
), s. 1062-1069
artykuł:
Myślenie projektowe, jako sposób na tworzenie innowacji
(
Starostka J.
), s. 1070-1076
artykuł:
Rola marketingu w procesie wdrażania innowacyjnych produktów farmaceutycznych w Polsce
(
Szalonka K.
,
Krajewska-Smardz A.
), s. 1077-1082
artykuł:
Internacjonalizacja sprzedaży jako czynnik wdrażania innowacji na przykładzie przedsiębiorstwa z sektora rolno-spożywczego
(
Wierzejski T.
,
Jakubowska D.
), s. 1083-1089
artykuł:
O roli komunikacji marketingowej w rozwoju innowacji - strategia podwójnej koncentracji
(
Wiktor J. W.
), s. 1090-1095
artykuł:
Innowacje marketingowe - rozważania terminologiczno-definicyjne
(
Wiśniewska S.
), s. 1096-1104
artykuł:
Innowacje na rynku usług, a proces tworzenia wartości dla klientów
(
Wolny R.
), s. 1105-1110
artykuł:
Współczesne innowacje w zarządzaniu marketingowym
(
Żabiński L.
), s. 1111-1117
artykuł:
Innowacje konstrukcyjno - graficzne w zakresie opakowań jednostkowych produktów konsumpcyjnych
(
Ankiel-Homa M.
), s. 1125-1130
artykuł:
O innowacjach produktowych i marketingowych w usługach transportowo-logistycznych
(
Antonowicz M.
), s. 1132-1139
artykuł:
Innowacje w zakresie sprzedaży sklepowej
(
Baran R.
), s. 1140-1145
artykuł:
Proces tworzenia założeń dla nowego produktu (brief zleceniodawcy)
(
Dziadkiewicz A.
), s. 1141-1147
artykuł:
Wybrane aspekty zachowań internautów a skuteczny proces komunikacji marketingowej
(
Brzozowska-Woś M.
), s. 1146-1152
artykuł:
Prakseologiczne i etyczne ograniczenia wykorzystania CSR w przedsiębiorstwach
(
Figiel A.
,
Michalski M.
), s. 1148-1151
artykuł:
Postrzeganie wybranych niestandardowych form komunikacji marketingowej w Internecie przez młodych konsumentów
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), s. 1153-1159
artykuł:
Rola marki korporacyjnej w portfelu marek
(
Chmielewski J.
), s. 1160-1165
artykuł:
Cechy aukcji internetowych a wielkość generowanej sprzedaży - wyniki eksperymentu naturalnego
(
Cypryjański J.
,
Grzesiuk A.
,
Rudawska E.
), s. 1167-1174
artykuł:
Wykorzystanie glokalnego potencjału globalnej sieci w komunikacji marketingowej na przykładzie runetu
(
Drewniak A.
), s. 1175-1180
artykuł:
Serwisy społecznościowe Web 2.0 jako przykład innowacji w marketingu
(
Dryl T.
), s. 1181-1189
artykuł:
Sukces rynkowy a porażki marketingowe
(
Garbarski L.
), s. 1197-1203
artykuł:
Rola liderów technologicznych i technologii marketingowych w tworzeniu modeli e- biznesowych
(
Golik-Górecka G.
), s. 1204-1211
artykuł:
Innowacje w marketingu jako czynnik kształtujący konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynku UE
(
Gołąb-Andrzejak E.
), s. 1212-1220
artykuł:
Identyfikatory marek przedsiębiorstw transportowych w branży turystycznej w opinii studentów
(
Górska-Warsewicz H.
), s. 1221-1228
artykuł:
Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzia promocji marki w opinii konsumentów
(
Jasiulewicz A.
,
Wiaderny M.
), s. 1229-1236
artykuł:
Badania marketingowe koncepcji nowego produktu w cyklu innowacyjnym
(
Kaczmarczyk S.
), s. 1237-1243
artykuł:
"Płać, ile chcesz" jako innowacyjny mechanizm kształtowania ceny - stan badań
(
Krzyżanowska M.
,
Tkaczyk J.
), s. 1244-1250
artykuł:
Źródła innowacji w handlu detalicznym. Miejsce i znaczenie klienta
(
Kucharska B.
), s. 1251-1255
artykuł:
Image as a key factor of brand value at social media
(
Kucharska W.
), s. 1256-1265
artykuł:
Innowacje w kanałach dystrybucji jako konsekwencja wirtualizacji handlu
(
Kucia M.
), s. 1266-1272
artykuł:
Kanibalizacja kanałów dystrybucji jako konsekwencja innowacji technologicznych w handlu
(
Mazurek G.
), s. 1273-1278
artykuł:
Model przewidywania lojalności klientów ogólnopolskiej sieci biur podróży
(
Michalska-Dudek I.
), s. 1279-1286
artykuł:
Marketing branży modowej - innowacje i trendy
(
Mróz-Gorgoń B.
), s. 1287-1293
artykuł:
Innowacyjność opakowania w percepcji konsumentów
(
Nalewajek M.
), s. 1294-1301
artykuł:
Nowe trendy w komunikacji marketingowej w Internecie w odbiorze młodych użytkowników na przykładzie wybranej grupy studentów
(
Niedzielska A.
), s. 1302-1307
artykuł:
Strategia marketingowa producenta klocków Lego - imitacje czy innowacje?
(
Pilch P.
), s. 1308-1315
artykuł:
Innowacyjność konsumentów na rynku dań gotowych wymogiem rozwoju rynku żywności
(
Przewoźna-Skowrońska A.
), s. 1316-1322
artykuł:
Wykorzystanie innowacji w działaniach eCRM jako efekt synergii, technologii i marketingu
(
Pukas A.
), s. 1323-1331
artykuł:
Narzędzia kastomizacji w serwisach e-commerce
(
Radziszewska A.
), s. 1332-1338
artykuł:
Ewolucja w komunikowaniu się z rynkiem - jak pogodzić interesy organizacji z oczekiwaniami i preferencjami współczesnych odbiorców?
(
Rogala A.
,
Wielicka-Regulska A.
), s. 1339-1345
artykuł:
ICT a innowacje marketingowe w przedsiębiorstwach turystycznych
(
Rapacz A.
,
Jaremen D. E.
), s. 1346-1354
artykuł:
Rola technologii cyfrowych w kształtowaniu innowacji marketingowych
(
Skoczylas W.
), s. 1355-1361
artykuł:
Wykorzystanie wirtualnego doradcy we współczesnych procesach tworzenia i komunikowania wartości dla klienta
(
Spyra Z.
), s. 1362-1370
artykuł:
Innowacje produktowe a strategie marki
(
Taranko T.
), s. 1371-1376
artykuł:
Profilowanie w komunikacji marketingowej
(
Wójcik J.
), s. 1377-1381
artykuł:
Patenty, jako instrument marketingowy innowacyjnych przedsiębiorstw
(
Wściubiak Ł.
), s. 1382-1386
artykuł:
Event jako instrument budowania więzi emocjonalnej między konsumentem a marką w postmaterialistycznym "społeczeństwie doznań"
(
Zduniak A.
), s. 1387-1393
artykuł:
Postrzeganie atrakcyjności cenowej pakietu usług
(
Bondos I.
), s. 1394-1399
artykuł:
Jak wypromować akceptację niepełnosprawności? Środki masowego przekazu w tworzeniu i upowszechnianiu wizerunku osoby z niepełnosprawnością
(
Bieganowska A.
), s. 1400-1404
artykuł:
Zmiana w wybranych obszarach funkcjonowania polskich uczelni wyższych w podwyższaniu ich innowacyjności
(
Biesaga-Słomczewska E. J.
,
Szymocha B.
), s. 1405-1410
artykuł:
Innowacje społeczne w kreowaniu atrakcyjności miast
(
Daszkiewicz M.
), s. 1411-1418
artykuł:
Kultura innowacyjności- koncept marketingowy?
(
Dąbrowska M.
), s. 1419-1425
artykuł:
Postawy polskich przedsiębiorstw wobec wybranych instrumentów komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
(
Dołhasz M.
), s. 1426-1433
artykuł:
Konsolidacja kształcenia teorii i praktyki na wydziałach zarządzania w wyższych szkołach ekonomicznych
(
Dworak J.
), s. 1434-1440
artykuł:
Marketingowe implikacje powstania i możliwości używania waluty cyfrowej
(
Figiel S.
,
Popiołek R.
), s. 1452-1458
artykuł:
Innowacje marketingowe - między maksymalizacją zysku a społeczną odpowiedzialnością
(
Frąckiewicz E.
), s. 1459-1463
artykuł:
Rola komunikacji wewnętrznej w propagowaniu idei CSR w obszarze funkcji personalnej
(
Gieraga J.
), s. 1473-1478
artykuł:
Specyfika komunikacji marketingowej powiązań kooperacyjnych na przykładzie klastrów
(
Hajduk G.
), s. 1480-1486
artykuł:
Rola klienta w systemie innowacji przedsiębiorstwa turystycznego
(
Januszewska M.
,
Jaremen D. E.
,
Nawrocka E.
), s. 1487-1495
artykuł:
Kto ogląda dziś telewizję? Zarządzanie widownią telewizyjną w obliczu postępującej innowacji
(
Jaworska A.
), s. 1496-1503
artykuł:
Dydaktyka na kierunku "Zarządzanie", a rozwój wiedzy i kompetencji studentów
(
Kłeczek R.
,
Prokopowicz M.
), s. 1504-1509
artykuł:
Zdolność do uczenia się organizacji jako warunek innowacyjności i sukcesu rynkowego
(
Kozielski R.
), s. 1510-1517
artykuł:
Marketing Społecznie Zaangażowany - szansa dla innowacji społecznych
(
Kozłowski W.
,
Rutkowska A.
), s. 1518-1522
artykuł:
Crowdsourcing a marketing: Model biznesu agencji marketingowej i czynniki krytyczne sukcesu
(
Kreft J.
), s. 1523-1528
artykuł:
Rola innowacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej
(
Krzepicka A.
), s. 1529-1534
artykuł:
Społeczne zaangażowanie konsumentów w internecie - innowacje czy gra pozorów?
(
Mirońska D.
), s. 1535-1543
artykuł:
Wyzwania dla komunikacji marketingowej w procesie wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów żywnościowych
(
Nestorowicz R.
), s. 1544-1551
artykuł:
Bariery rozwoju innowacji w segmencie konsumentów seniorów
(
Olejniczak T.
), s. 1552-1558
artykuł:
Działania inbound marketingu i mediów społecznościowych w kontekście zachowań konsumentów
(
Pikuła-Małachowska J.
), s. 1559-1563
artykuł:
Rozwój technologii internetowej w usługach a równowaga sił między dostawcami usług a ich użytkownikami
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 1564-1569
artykuł:
Wzrost znaczenia wirtualnych społeczności w handlu detalicznym - szanse i wyzwania dla sieci handlowych
(
Reformat B.
), s. 1570-1574
artykuł:
Rola innowacji w marketingu na rynku dóbr kultury
(
Smoleń T.
), s. 1575-1580
artykuł:
Innowacje w warstwie informacyjnej opakowania do żywności w świetle zmian społecznych i legislacyjnych
(
Staniewska K.
,
Jakubowska D.
), s. 1581-1587
artykuł:
Wykorzystanie nowych mediów w komunikowaniu działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)
(
Stopczyńska K.
), s. 1588-1592
artykuł:
Holistyczny model zarządzania wiedzą marketingową na przykładzie sektora produktów IT
(
Sztangret I.
), s. 1593-1601
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność banków jako katalizator postaw innowacyjnych i przedsiębiorczych
(
Świeszczak K.
,
Świeszczak M.
), s. 1602-1608
artykuł:
Pomiędzy grą a rywalizacją - zastosowanie grywalizacji do zmian zachowań klientów banków
(
Świeszczak K.
,
Świeszczak M.
), s. 1609-1617
artykuł:
Źródła innowacji produktowych w sektorze wytwórców dóbr zaawansowanych technicznie
(
Wiechoczek J.
), s. 1618-1625
artykuł:
Marketing a innowacyjność - nowe podejście w zarządzaniu marketingowym
(
Wielicka-Regulska A.
,
Rogala A.
), s. 1626-1632
artykuł:
Implementacja Cause Related Marketing - korzyści i warunki tworzenia skutecznych programów
(
Witek L.
), s. 1633-1639
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.