PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia i Prace WNEiZ US
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 43 T. 2. Zarządzanie
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 43 T. 2. Zarządzanie
artykuł:
Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego
(
Andruszkiewicz K.
,
Schulz M.
), s. 7-15
artykuł:
Funkcjonalność partycypacyjnego mechanizmu cenowego pay what you want
(
Bondos I.
), s. 17-27
artykuł:
Funkcjonowanie ekonomicznego uniwersytetu dziecięcego w kontekście kształtowania świadomości ekonomicznej i zachowań przedsiębiorczych polskiego społeczeństwa
(
Czerska I.
), s. 29-39
artykuł:
Wymiary doświadczeń w usłudze edukacyjnej w szkolnictwie wyższym
(
Dziewanowska K.
), s. 41-51
artykuł:
Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(
Frąckiewicz E.
), s. 53-61
artykuł:
Raporty społeczne jako instrument budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnej
(
Gołaszewska-Kaczan U.
), s. 63-72
artykuł:
Cena jako determinanta poziomu życia: zmiany cen dóbr i usług konsumpcyjnych w Polsce i UE w latach 2004-2014
(
Grzega U.
), s. 73-83
artykuł:
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych
(
Jaremen D. E.
,
Michalska-Dudek I.
,
Rapacz A.
), s. 85-93
artykuł:
Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru
(
Karpińska-Krakowiak M.
), s. 95-103
artykuł:
Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym
(
Kieżel M.
,
Wiechoczek J.
), s. 105-114
artykuł:
M-konsument jako segment rynku zyskujący na znaczeniu
(
Kowalska M.
), s. 115-125
artykuł:
Strategia adaptacyjne organizacji a poziomy konkurowania - konstrukt teoretyczny
(
Kozielski R.
), s. 127-135
artykuł:
Cause-related marketing - wpływ typu produktu i stopnia dopasowania sprawy społecznej do produktu na intencje zakupowe
(
Kozłowski W.
), s. 137-146
artykuł:
Wszechkanałowa strategia marketingowa - omnichannel
(
Krzepicka A.
,
Tarapata J.
), s. 147-155
artykuł:
Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne - doświadczenia województwa lubelskiego
(
Lemanowicz M.
), s. 157-165
artykuł:
Konsumpcja kolaboratywna a rozwój gospodarczy - perspektywa makro i perspektywa przedsiebiorstwa
(
Małecka A.
), s. 166-175
artykuł:
Crowdsourcing i crowdfunding w kreowaniu innowacji w konsumpcji
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 177-188
artykuł:
Nowe modele konkurowania na rynku farmaceutycznym na przykładzie projektu PGT HEALTHCARE
(
Mikucki M.
), s. 189-197
artykuł:
E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych - przegląd istniejących form i pojęć
(
Mróz-Gorgoń B.
,
Szymański G.
), s. 199-207
artykuł:
Organizacja a wyzwania przyszłości - zarządzanie wiedzą w organizacji na przykładzie PGT HEALTHCARE
(
Nitka M.
), s. 209-217
artykuł:
Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności
(
Przeździecka-Czyżewska N.
,
Szlachciuk J.
,
Ozimek I.
), s. 219-227
artykuł:
Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacja pozarządową
(
Rudawska E.
,
Bloch M.
), s. 229-238
artykuł:
Pomiar zaufania wewnętrznego w organizacji
(
Rudzewicz A.
), s. 239-248
artykuł:
Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentów
(
Rybowska A.
), s. 249-259
artykuł:
Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów - perspektywa marketingowa
(
Rzemieniak M.
), s. 261-268
artykuł:
Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym
(
Sanak-Kosmowska K.
), s. 269-278
artykuł:
Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego
(
Skowron S.
,
Skowron Ł.
,
Gąsior M.
), s. 279-291
artykuł:
Współtworzenie wartości w usługach publicznych z perspektywy logiki dominacji usługowej
(
Stobiecka J.
), s. 293-303
artykuł:
Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnych
(
Sztangret I.
), s. 305-316
artykuł:
Nabywca digitalny a skuteczne działania marketingowe- wybrane aspekty
(
Tarczydło B.
), s. 317-326
artykuł:
Uwarunkowania postaw klientów wobec usługi - podejście organizacji a klientocentryczność
(
Trzebiński W.
), s. 327-335
artykuł:
Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością
(
Tul-Krzyszczuk A.
,
Świątkowska M.
,
Jeznach M.
,
Przybyła A.
), s. 337-346
artykuł:
Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń w tworzeniu wartości dodanej na rynku imprez masowych
(
Waśkowski Z.
), s. 347-357
artykuł:
Zarządzanie relacjami z nabywcami usług sportowo-rekreacyjnych z wykorzystaniem elementów gier i grywalizacji
(
Widawska-Stanisz A.
), s. 359-370
artykuł:
Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych - ujęcie modelowe
(
Witczak O.
), s. 371-380
artykuł:
Możliwość włączania się przedsiębiorstw sektora MŚP w globalne łańcuchy wartości korporacji transnarodowych
(
Witek J.
,
Frankowska M.
), s. 381-392
artykuł:
Skuteczność content marketingu w komunikacji z młodym konsumentem
(
Wyrwisz J.
), s. 393-405
artykuł:
Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów
(
Zabrocki R.
), s. 407-415
artykuł:
Jakość życia pracowników jako element komunikatu wizerunkowego nowoczesnej organizacji
(
Zalewska-Turzyńska K.
), s. 417-425
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.