PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2023
Tom
---
Numer
nr 10
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 10
artykuł:
Skuteczność promocji produktów z wykorzystaniem reklam holograficznych. Badanie empiryczne przy użyciu hologramów Ledholo
(
Falkowski A.
,
Mackiewicz R.
,
Janczyński W.
), s. 3-11
artykuł:
Seniors as Life Insurance Customers in Poland
(
Nowotarska-Romaniak B.
,
Szczepanik S.
), s. 12-19
artykuł:
Standardization and Adaptation of International Marketing Activities in Countries of High National Identity - the Case of McDonald's in Vietnam
(
Ratajczak-Mrozek M.
,
Ngan Dam T.
), s. 20-29
artykuł:
Consumer Expectations Regarding the Labelling of Products Containing Cultured Meat
(
Szymkowiak A.
,
Antoniak M. A.
,
Bokwa K.
,
Vlčko T.
,
Jarosz I.
,
Kulawik P.
,
Golian J.
), s. 30-40
artykuł:
Ślad węglowy instytutu naukowego - studium przypadku Głównego Instytutu Górnictwa
(
Śliwińska A.
,
Kadlewicz K.
,
Ćwięczek M.
), s. 41-53
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.