PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu
Rocznik
2007
Tom
3
Numer
nr 1171
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1171
artykuł:
Badania oczekiwań kandydatów na studia wobec uczelni
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 11-30
artykuł:
Oczekiwania praktyki gospodarczej wobec oferty szkół wyższych
(
Haberla M.
), s. 31-43
artykuł:
Użyteczność badań marketingowych w sferze kultury
(
Niemczyk A.
), s. 44-55
artykuł:
Typologia konsumentów dóbr i usług kultury
(
Sobocińska M.
), s. 56-64
artykuł:
Analiza i ocena technik kreatywnych wykorzystywanych w krajowej reklamie prasowej
(
Woźniczka J.
), s. 65-74
artykuł:
Public relations w tworzeniu wizerunku przedsiębiorstw na rynku polskim
(
Daszkiewicz M.
), s. 77-85
artykuł:
Wizerunek organizacji niedochodowych - znaczenia i kreowanie
(
Iwankiewicz-Rak B.
), s. 86-96
artykuł:
Utrzymanie pracowników w firmie a możliwości jej rozwoju
(
Baruk A. I.
), s. 97-105
artykuł:
Problemy etyczne negocjacji w biznesie
(
Kałążna-Drewińska U.
), s. 106-112
artykuł:
Wpływ nowoczesnych technologii na dystrybucję usług bankowych
(
Bednarska-Olejniczak D.
), s. 113-123
artykuł:
Prawne i finansowe aspekty transakcji giełdowych (na przykładzie giełd towarowych)
(
Drewiński M.
), s. 124-132
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.