PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Impact of Social Media in Fashion Brand Marketing Communication on Product Quality Evaluation
(
Mróz-Gorgoń B.
,
Całka A.
), s. 5-14
artykuł:
Percepcja różnic kulturowych w negocjacjach na przykładzie Polski i Chin
(
Łącka A.
), s. 15-25
artykuł:
Kompetencje "miękkie" kandydatów uczestniczących w procedurze selekcji pracowników w opinii rekruterów
(
Tomczak M.
), s. 27-34
artykuł:
Zastosowanie koncepcji Design Thinking w funkcjonowaniu przedsiębiorstw
(
Brodnicki K.
), s. 35-45
artykuł:
Ulgi dotyczące energii elektrycznej dla przedsiębiorstw energochłonnych na podstawie nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym oraz ustawy o OZE
(
Miller A.
), s. 47-56
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.