PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 458 25 lat społeczeństwa obywatelskiego
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 458 25 lat społeczeństwa obywatelskiego
artykuł:
Rola marketingu społecznego w kształtowaniu zmian społecznych
(
Tkocz A. M.
), s. 23-32
artykuł:
Fundacje korporacyjne - podmioty społeczeństwa obywatelskiego oraz realizacja strategii społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Rak M.
), s. 33-43
artykuł:
Rola organizacji pozarządowych w tworzeniu i realizacji Karty Dużych Rodzin
(
Bebel A.
), s. 44-54
artykuł:
Czynniki wpływające na zastosowanie koncepcji marketingu relacji w organizacjach pozarządowych
(
Poślednik A. A.
), s. 55-65
artykuł:
Symbolika narodowa odzieży jako manifestacja wartości patriotycznych - case study patriotycznych marek odzieżowych
(
Mróz-Gorgoń B.
,
Perchla-Włosik A.
), s. 66-76
artykuł:
Problemy etyczne reklam w aspekcie relacji społecznych
(
Żurek N.
), s. 77-87
artykuł:
Źródła wartości dla klienta na rynku radiofonii publicznej
(
Rudawska E.
,
Rudawski A.
), s. 88-100
artykuł:
Regulacja rynku narkotyków a wolność osób
(
Sukiennik J.
), s. 101-115
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.