PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
1(42)
Czasopismo
Chowanna
Rocznik
2014
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
1(42)
artykuł:
Wstęp. Młodzież jako pokolenie "wielkich nadziei" i "wielkich rozczarowań"
(
Wysocka E.
), s. 13-20
artykuł:
Jakość życia jako kategoria pedagogiczna - doświadczanie życia przez młode pokolenie w perspektywie teoretycznej
(
Wysocka E.
), s. 21-43
artykuł:
Strategie radzenia sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego w kontekście modelującego wpływu rodziców
(
Borecka-Biernat D.
), s. 45-70
artykuł:
Kto mi związał ręce, czyli sztuka teatru jako wehikuł poznania
(
Krasoń K.
), s. 71-86
artykuł:
Preferencje muzyczne a właściwości psychiczne młodzieży w świetle wybranych badań empirycznych
(
Konieczna-Nowak L.
), s. 87-98
artykuł:
Subiektywna satysfakcja z życia we wspólnocie oraz poczucie bezpieczeństwa w perspektywie różnic adaptacyjnych współczesnej młodzieży
(
Ostafińska-Molik B.
), s. 99-118
artykuł:
Obraz świata i własnego życia młodego pokolenia - reprezentantów subkultury hip-hopowej i młodzieży niezrzeszonej w subkulturach Analiza porównawcza
(
Junger A.
), s. 119-140
artykuł:
Socjodemograficzne i psychospołeczne korelaty korzystania z telefonu komórkowego i jego problematycznego używania
(
Góźdź J.
), s. 141-162
artykuł:
Udział w działaniach animacyjnych jako element budowania poczucia sprawstwa wśród młodzieży
(
Widawska E.
), s. 171-204
artykuł:
Współpraca rodziców i nauczycieli w kontekście jakości życia dzieci i młodzieży
(
Poćwiardowska B.
), s. 205-219
artykuł:
Poprawa jakości życia dzieci i młodzieży w stanie śpiączki - oddziaływania psychopedagogiczne
(
Rębiałkowska-Stankiewicz M.
), s. 221-234
artykuł:
Jakość życia jako kategoria pedagogiczna, psychologiczna i socjologiczna - doświadczanie życia przez młode pokolenie w perspektywie empirycznej
(
Wysocka E.
), s. 235-259
artykuł:
Prof. zw. dr hab. Bogusław Śliwerski Uroczystość nadania tytułu doctora honoris causa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (23 maja 2014)
(
Dunin T.
), s. 243-246
artykuł:
Comparison of attitudes towards stuttering among Polish and English university students
(
Węsierska M.
,
O. St. Louis K.
), s. 263-284
artykuł:
Inni jako czynnik rozwoju ludzkich potencjalności - interakcje nauczycieli a rozwój wiedzy i profesjonalnych umiejętności
(
Dernowska U.
), s. 285-304
artykuł:
Ekshibicjonizm społeczny w przestrzeni wirtualnej - rozważania społeczno-pedagogiczne
(
Leksy K.
), s. 305-317
artykuł:
Poczucie osamotnienia a jakość życia młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
(
Lewicka-Zelent A.
,
Trojanowska E.
), s. 319-335
artykuł:
Prof. zw. dr hab. Kazimierz Zbigniew Kwieciński Uroczystość nadania tytułu doctora honoris causa Uniwersytetu Śląskiego (20 maja 2014 roku)
(
Krasoń K.
), s. 339-342
artykuł:
Przełom przełomów Dwoistość jako centralna kategoria paradygmatyczna pedagogiki zorientowanej kulturowo w świetle studiów historyczno-teoretyczno-krytycznych Lecha Witkowskiego (Lech Witkowski: Przełom dwoistości w pedagogice polskiej - historia, teoria, krytyka. Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013, 763 s., ISBN 978-83-7850-073-5)
(
Kubinowski D.
), s. 347-353
artykuł:
Dariusz Sarzała: Patologiczne zachowania więźniów w kontekście izolacji i resocjalizacji penitencjarnej. Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2013, 448 s., ISBN 978-83-7545-435-2
(
Kawula S.
), s. 355-361
artykuł:
Rodzicielstwo w kontekście współczesnych przemian społecznych. Red. Józefa Brągiel i Beata Górnicka. Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2012, 451 s., ISBN 978-83-7395-505-9
(
Rzymełka-Frąckiewicz A.
), s. 363-367
artykuł:
Humanistyka wyprowadzona z równowagi - sprawozdanie krytyczne z dyskusji poświęconej książce Michała Pawła Markowskiego Polityka wrażliwości. Wprowadzenie do humanistyki (Międzynarodowy Festiwal Literatury im. Josepha Conrada w Krakowie, 23 października 2013 roku)
(
Michalski Ł.
), s. 369-372
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.