PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 237
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 237
artykuł:
Miopia detalistów w kontekście koncepcji zarządzania wiedzą o kliencie i wiedzą klienta
(
Baruk A. I.
), s. 9-20
artykuł:
Handel detaliczny żywnością - stan obecny i perspektywy rozwoju
(
Ciechomski W.
), s. 21-33
artykuł:
Warunki rozwoju sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce
(
Wrzesińska J.
), s. 34-45
artykuł:
Wpływ kryzysu na rozwój sieci dyskontowych w handlu artykułami żywnościowymi w Polsce
(
Bilińska-Reformat K.
), s. 46-55
artykuł:
Adaptacja nowych form handlu detalicznego w gospodarce rynkowej na przykładzie Carrefour Polska Sp. z o.o. oraz Lewiatan Holding S.A.
(
Firlej K.
,
Rydz A.
), s. 56-70
artykuł:
Znaczenie handlu wielkopowierzchniowego w Polsce - przemiany i perspektywy rozwoju
(
Lubańska A.
), s. 71-84
artykuł:
Strategie rozszerzania marek handlowych produktów żywnościowych
(
Górska-Warsewicz H.
), s. 85-94
artykuł:
Analiza przestrzennego zróżnicowania cen detalicznych wybranych produktów żywnościowych w Polsce w latach 2005-2010
(
Piwowar A.
), s. 95-105
artykuł:
Modele biznesu przedsiębiorstw przemysłu spożywczego a systemy dystrybucji produktów spożywczych
(
Witek-Hajduk M. K.
), s. 109-119
artykuł:
Nierejestrowana transgraniczna wymiana handlowa artykułami żywnościowymi na polskim odcinku zewnętrznej granicy Unii Europejskiej
(
Powęska H.
), s. 120-129
artykuł:
Stan i perspektywy rozwoju dystrybucji żywności fair trade w Polsce na tle wybranych krajów europejskich
(
Nestorowicz R.
,
Stefańska M.
), s. 130-147
artykuł:
Innowacje w produkcji i handlu żywnością
(
Grzybowska B.
), s. 148-158
artykuł:
Wzrastająca rola klastrów w produkcji i dystrybucji żywności
(
Chrzan E.
), s. 159-168
artykuł:
Skuteczność powiązań integracyjnych w dystrybucji towarów żywnościowych
(
Stefko O.
), s. 169-178
artykuł:
Franczyza jako forma dystrybucji na rynku usług gastronomicznych
(
Widawska-Stanisz A.
), s. 179-189
artykuł:
Koncepcja wirtualnego sklepu a dystrybucja produktów żywnościowych
(
Gębarowski M.
), s. 190-198
artykuł:
Dystrybucja tradycyjnych i regionalnych produktów mlecznych poprzez portal Allegro
(
Sieczko A.
,
Sieczko L.
), s. 199-210
artykuł:
Ograniczenia rozwoju handlu elektronicznego produktami żywnościowymi
(
Baran R.
), s. 211-220
artykuł:
Znaczenie internetu w dystrybucji produktów żywnościowych
(
Majewski J.
,
Idzik M.
,
Idzik A.
), s. 221-231
artykuł:
Analiza najistotniejszych barier sprzedaży produktów żywnościowych przez internet (na podstawie wyników wywiadu grupowego)
(
Ostrowska I.
), s. 232-239
artykuł:
Możliwości i ograniczenia w produkcji i dystrybucji produktów pochodzących z tuczników żywionych ekstensywnie
(
Pepliński B.
,
Wajszczuk K.
,
Baum R.
,
Majchrzycki D.
,
Wawrzynowicz J.
), s. 243-253
artykuł:
Kształtowanie modelu konsumpcji opartego na dystrybucji produktów żywnościowych na przykładzie programu "Owoce w szkole" w województwie wielkopolskim
(
Wojcieszak M.
), s. 254-264
artykuł:
Budowa przewagi konkurencyjnej dzięki asortymentowi bazującemu na produktach lokalnych oferowanych przez krajowe sieci handlu detalicznego
(
Reformat B.
), s. 265-273
artykuł:
Trendy w rozwoju dystrybucji żywności ekologicznej w Polsce
(
Nestorowicz R.
,
Pilarczyk B.
), s. 274-285
artykuł:
Projektowanie produktów żywnościowych w kompleksowym podejściu design management w przedsiębiorstwie
(
Brzozowski M.
), s. 285-293
artykuł:
Dystrybucja jako proces biznesowy w nowym myśleniu strategicznym
(
Zarzycka A. M.
), s. 294-303
artykuł:
Zmiany w dystrybucji artykułów mleczarskich na przykładzie hurtowni nabiałowej Agolma
(
Tarnowska A.
), s. 304-315
artykuł:
Działania merchandisingowe podejmowane w sieciach hiper- i supermarketów przez agencję merchandisingową
(
Piotrowska A.
), s. 316-326
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.