PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Psychologia Ekonomiczna
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 13
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 13
artykuł:
Zakupy w centrum handlowym a klarowność Ja - różnice międzypłciowe
(
Drążkowski D.
,
Zdeb A.
,
Stachowiak M.
), s. 5-18
artykuł:
"Polecam!" - naukowiec / "Polecam!" - konsument. Znaczenie obecności społecznych lub naukowych dowodów słuszności dla oceny wiarygodności reklam w kontekście refleksyjności poznawczej, maksymalizacji i światopoglądu scjentystycznego
(
Jach Ł.
,
Chmiel S.
), s. 19-34
artykuł:
The Relationship between Adaptive Strategy Selection and Cognitive Effort : an Eye-tracking Study
(
Lenda D.
,
Traczyk J.
), s. 35-48
artykuł:
W jaki sposób komunikować ryzyko związane ze smogiem? : wpływ formatu oraz treści komunikatu na percepcję ryzyka oraz działań zapobiegawczych
(
Malcherek-Łabiak J.
,
Olszewska A.
,
Sobków A.
), s. 49-65
artykuł:
Sprawozdanie z VI Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Psychologia - Konsumpcja - Jakość Życia", 19-20 września 2018 r., Katowice
(
Jach Ł.
), s. 67-68
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.