PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 91
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 91
artykuł:
Plany zawodowe studentów a akredytacja na uczelniach - badanie wśród studentów kierunku finanse i rachunkowość
(
Bucior G.
), s. 5-12
artykuł:
Wybrane problemy w procesie dydaktycznym na ekonomicznych kierunkach kształcenia w odniesieniu do kierunków technicznych i ich wpływ na funkcjonowanie studenta i absolwenta w społeczeństwie
(
Hernes M.
), s. 13-20
artykuł:
Kalkulacja kosztów osobowych nauczycieli akademickich
(
Kes Z.
,
Churiukova O.
), s. 21-32
artykuł:
Formy pozyskiwania materiałów dydaktycznych przez studentów kierunku finanse i rachunkowość
(
Kiziukiewicz T.
,
Winiarska K.
), s. 33-40
artykuł:
Koncepcja specjalności doradztwo podatkowe i zarządzanie podatkami na kierunku finanse i rachunkowość
(
Klinowski M.
), s. 41-48
artykuł:
Nauczanie rachunkowości na poziomie szkolnictwa wyższego a oczekiwania studentów i pracodawców w zakresie kompetencji i umiejętności dotyczących rachunkowości
(
Majchrzak I.
,
Kaczmarczyk A.
), s. 49-60
artykuł:
Studenckie koła naukowe jako organizacje umożliwiające poszerzanie wiedzy i umiejętności studentów wydziałów ekonomicznych uczelni szczecińskich
(
Majchrzak I.
,
Zbaraszewska A.
), s. 61-70
artykuł:
Ocena wybranych elementów programu kształcenia z zakresu rachunkowości na dwóch uczelniach publicznych w Polsce
(
Mieczkowska M.
,
Nadolna B.
), s. 71-84
artykuł:
Studia podyplomowe z zakresu zarządzania podatkami - analiza treści nauczania
(
Poszwa M.
), s. 85-92
artykuł:
Dydaktyka zadaniowa a oczekiwania słuchaczy studiów podyplomowych
(
Sadowska B.
), s. 93-100
artykuł:
Praktyki jako element procesu dydaktycznego - ocena efektów kształcenia przez studentów kierunków ekonomicznych z wybranych województw
(
Voss G.
,
Prewysz-Kwinto P.
), s. 101-110
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.