PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
e-mentor
Rocznik
2005
Tom
---
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Wykorzystanie możliwości e-learningu w kształceniu i dokształcaniu inżynierów
(
Markusik S.
,
Bułkowski A.
)
artykuł:
Polska szkoła jako organizacja ucząca się
(
Fazlagić J. A.
)
artykuł:
Techniki efektywnego uczenia się - sposób na rozwijanie zdolności intelektualnych
(
Mikołajczyk K.
), s. 7-12
artykuł:
Studia wyższe w Polsce - bezpłatne czy odpłatne? Opinie warszawskich licealistów i studentów
(
Macioł K.
), s. 14-19
artykuł:
Rola emocji w procesie kształcenia na odległość
(
Lubina E.
), s. 22-26
artykuł:
Rozbudowane struktury treści dydaktycznych i wirtualnych zajęć
(
Dąbrowski M.
), s. 35-41
artykuł:
Jak polskie firmy zarządzają wiedzą?
(
Tomczak P.
), s. 49-52
artykuł:
Mechanizmy wspierające zarządzanie wiedzą w organizacji
(
Mierzejewska B.
), s. 55-59
artykuł:
Voice over Internet Protocol- telefonowanie przez internet
(
Banach A.
), s. 61-64
artykuł:
Studia pedagogiki dorosłych w Uniwersytecie Humboldta w Berlinie wobec Procesu Bolońskiego
(
Stock H.
), s. 67-70
artykuł:
Kształcenie ustawiczne w szkolnictwie wyższym w Stanach Zjednoczonych
(
Frąckowiak A.
), s. 73-77
artykuł:
Edukacja permanentna w świetle dokumentów UNESCO
(
Korzan D.
), s. 79-81
artykuł:
Is there a Return on Investment for e-Learning?
(
Dory B.
), s. 82-85
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.