PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Zarządzanie
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 3 (53)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (53)
artykuł:
Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku nowych produktów żywnościowych z wykorzystaniem modelu Rogersa
(
Bartkowicz J.
), s. 7-16
artykuł:
Managing relationships with employees as company's internal clients
(
Bojanowska A.
), s. 17-26
artykuł:
Ewolucja znaczenia czynników rozwoju społeczno- -gospodarczego w poszczególnych województwach w Polsce w latach 2006-2016
(
Czyżycki R.
), s. 27-35
artykuł:
Wpływ audiomarketingu na decyzje zakupowe konsumentów
(
Deluga W.
), s. 37-50
artykuł:
Ocena operatora logistycznego przez pracownika i jego rozwój
(
Dyczkowska J.
), s. 51-59
artykuł:
Budowanie lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej
(
Dziwulski J.
,
Drabik R.
), s. 61-73
artykuł:
Użyteczność neuromarketingu w badaniach postaw etnocentrycznych konsumentów żywności
(
Jerzyk E.
,
Nestorowicz R.
,
Rogala A.
), s. 75-85
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.