PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Oeconomica Posnaniensia
Rocznik
2019
Tom
7
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Metodyczne wyzwania wobec procesu analizy strategicznej w warunkach kooperacji oraz rozwoju nowych form organizacyjnych przedsiębiorstw
(
Błaszczyk M.
), s. 7-26
artykuł:
Krótkowzroczność strategiczna - metodyczne aspekty systematycznego przeglądu literatury
(
Czakon W.
,
Klimas P.
,
Kawa A.
), s. 27-37
artykuł:
Paradoksy w wyborach strategicznych przedsiębiorstw branży meblarskiej w Polsce
(
Glińska-Neweś A.
,
Sopińska A.
,
Escher I.
,
Józefowicz B.
,
Łuka A.
), s. 38-53
artykuł:
Ambiguity in Defining Knowledge in Strategic Management
(
Mesjasz C.
,
Szarucki M.
), s. 54-66
artykuł:
Perspektywa multiparadygmatyczna w naukach o zarządzaniu - konsekwencje dla rozwoju teorii i metodologii badań
(
Rybicki J.
,
Dobrowolska E.
), s. 67-85
artykuł:
Potencjał dostosowawczy polskich przedsiębiorstw - wyniki badań
(
Sajdak M.
), s. 86-100
artykuł:
Generic Behaviours of Organisations in Declining Industries. Evidence From Designated Postal Operators in Selected CEE Countries
(
Sopińska A.
,
Dziurski P.
), s. 101-121
artykuł:
Paradygmaty, szkoły i koncepcje w budowaniu tożsamości naukowej zarządzania strategicznego
(
Suszyński C.
), s. 122-137
artykuł:
Sprawność przedsiębiorstwa w perspektywie strategicznej
(
Urbanowska-Sojkin E.
), s. 138-159
artykuł:
Atrybuty strategii relacyjnej przedsiębiorstw w kontekście świadomości sieciowej menedżerów
(
Zakrzewska-Bielawska A.
), s. 160-177
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.