PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 9
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 9
artykuł:
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji
(
Karczewska A.
), s. 7-15
artykuł:
Zarządzanie czasem jako umiejętność wpływająca na skuteczność organizacji pracy menadżera
(
Sierpińska M.
), s. 16-28
artykuł:
Człowiek jako aktywny twórca swojego życia - zarządzanie sobą w czasie
(
Randak-Jezierska M.
), s. 29-36
artykuł:
Sposoby rozwiązywania konfliktów interpersonalnych w polskiej wersji językowej Wikipedii
(
Skolik S.
), s. 37-48
artykuł:
Kultura organizacyjna a aspiracje pracowników w przedsiębiorstwie
(
Pietruszewski M.
), s. 49-59
artykuł:
Systemy motywacji pracowników
(
Skoczylas M.
), s. 60-72
artykuł:
Satysfakcja z pracy i jej wpływ na zachowania pracownicze
(
Robak E.
), s. 73-83
artykuł:
Zarządzanie talentami jako nowe wyzwanie dla organizacji funkcjonujących w warunkach gospodarki opartej na wiedzy
(
Chrapek E.
), s. 84-94
artykuł:
Kobiety na stanowiskach kierowniczych - ich role zawodowe a role rodzinne
(
Kwiatek A.
,
Robak E.
), s. 95-105
artykuł:
Postawy światopoglądowe młodzieży studenckiej
(
Kołodziejski J.
), s. 106-112
artykuł:
Zasoby ludzkie w procesie zarządzania zmianą na przykładzie dobrych praktyk wybranych przedsiębiorstw produkcyjnych
(
Baskiewicz N.
), s. 113-122
artykuł:
Warunki dla rozwoju kapitału ludzkiego w Polsce w aspekcie edukacyjnym
(
Ślusarczyk B.
,
Szajt D.
), s. 123-130
artykuł:
Procesy oddziaływania projektów unijnych na system edukacyjny w Polsce
(
Leszczyna I.
), s. 131-142
artykuł:
Własny biznes pod skrzydłami anioła
(
Ładyga M.
), s. 143-150
artykuł:
Sponsoring sportowy jako element zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu przedsiębiorstw
(
Kucharski M.
), s. 151-160
artykuł:
Wartość dla klienta jako skuteczne narzędzie marketingu
(
Leszczyna I.
), s. 161-170
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.