PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Podstawy informacyjne a procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie
Czasopismo
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Rocznik
1997
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Podstawy informacyjne a procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie
artykuł:
Podstawy informacyjne strategii produktu
(
Śliwińska K.
), s. 11-22
artykuł:
Znaczenie systemu certyfikacji w gospodarce rynkowej
(
Królik K.
), s. 23-30
artykuł:
Marketingowa analiza otoczenia małej i średniej firmy
(
Wieszałka O.
), s. 31-41
artykuł:
Marketingowe badania rynku jako podstawa podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie - studium przypadku
(
Malinowska M.
), s. 43-50
artykuł:
Strategia promocji usług Towarzystwa Ubezpieczeniowego "Fenix" S.A.
(
Drabik I.
), s. 51-59
artykuł:
Specyfika polskiego rynku czekoladowego a modyfikacja strategii marketingowej firmy Cadbury-Schweppes PLC
(
Papis P.
), s. 61-68
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.