PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 205 Marketing communication - selected issues
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 205 Marketing communication - selected issues
artykuł:
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
(
Spyra Z.
), s. 9-22
artykuł:
New Media in Marketing Communication in Multichannel Retailing
(
Drzazga M.
), s. 23-33
artykuł:
Brand Promotion Throught Computer Games on the Example of Second Life
(
Laskowska-Witek J.
,
Mitręga M.
), s. 34-48
artykuł:
Games on Social Networks and the Promotion Within
(
Mago Z.
), s. 49-58
artykuł:
Perception of International Web Pages : a Repertory Grid Approach
(
Kačániová M.
,
Szabová E.
), s. 59-71
artykuł:
Action Art and Theatre Art in Marketing Communication
(
Štrbová E.
), s. 72-90
artykuł:
Necromarketing in Advertising
(
Wojciechowski Ł.
,
Shelton A. J.
), s. 91-97
artykuł:
Stereotypical Genderisation in Picture Section of Opinion-Forming Dailies in Slovakia And Its Development as Demonstrated by Samples from 2007 and 2012
(
Fichnová K.
), s. 98-119
artykuł:
Ethical Aspects of Marketing Communication in New Media
(
Janeczek U.
), s. 120-132
artykuł:
Experience with Project Development in Teaching Statistics for Mass Media Studies
(
Szabo P.
,
Szabová E.
), s. 133-144
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.