PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przegląd Nauk Ekonomicznych
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 31
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 31
artykuł:
Zadowolenie z pracy w świetle teorii X i teorii Y D. Mcgregora - studium przypadku
(
Marcińczak M.
), s. 11-23
artykuł:
Koncepcja harmonii w zarządzaniu przedsiębiorstwem - ewolucja i perspektywy
(
Karaś J.
), s. 25-38
artykuł:
Myślenie projektowe a projektowanie organizacji
(
Skowroński D.
), s. 39-46
artykuł:
Problemy zarządzania wolontariuszami na przykładzie Akademickich Mistrzostw Świata 2018 w Unihokeju
(
Pietrakiewicz M.
), s. 47-62
artykuł:
Opcje menedżerskie w świetle teorii agencji
(
Szwajcar J.
), s. 63-73
artykuł:
Ograniczenia metod wykrywania earnings management
(
Piech A.
), s. 75-89
artykuł:
Ekonomiczna rola państwa na rynkach wschodzących
(
Mróz M.
), s. 91-102
artykuł:
Fundusze unijne a rozwój regionalny w Polsce
(
Pawlaczek M.
), s. 103-110
artykuł:
Korzyści i ryzyka koopetycji w branży odzieżowej
(
Kurowska A.
), s. 113-124
artykuł:
Franczyza jako model biznesu kreujący markę : na przykładzie branży gastronomicznej w Polsce
(
Jabłońska Ż.
), s. 125-138
artykuł:
Rola i obszary współpracy środowiskowej z dostawcami na rynku B2B
(
Sosnowski P. C.
), s. 139-148
artykuł:
Rozwój przedsiębiorczości na obszarach wiejskich
(
Drzazga A.
), s. 149-167
artykuł:
Organizacje pozarządowe w sieci relacji
(
Szymankiewicz M. J.
), s. 169-183
artykuł:
Intencje przedsiębiorcze osób młodych - cechy wrodzone czy nabyte?
(
Czerkawska B.
), s. 185-199
artykuł:
Bariery w tworzeniu inicjatyw klastrowych na przykładzie branży odzieżowej
(
Kurowski K.
), s. 201-212
artykuł:
E-opakowanie jako nośnik informacji o produkcie w e-handlu na przykładzie syntetycznego oleju silnikowego
(
Niemiec P.
), s. 215-226
artykuł:
Świadomość i postawy konsumentów wobec stosowania artificial intelligence w komunikacji marketingowej
(
Gwiaździński E.
), s. 227-237
artykuł:
Wykorzystanie neuromarketingu w manipulowaniu opakowaniem produktów na przykładzie branży kosmetycznej
(
Klimecka G.
), s. 239-251
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.