PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Wsparcie państwa restrukturyzowanym przedsiębiorstwom
(
Dec P.
,
Masiukiewicz P.
), s. 9-21
artykuł:
Zadania public relations miasta w komunikowaniu z mieszkańcami - seniorami w aspekcie ich aktywizacji
(
Maćkowska R.
), s. 23-33
artykuł:
Systemy dostarczania usług publicznych
(
Duch J.
), s. 35-46
artykuł:
Odpowiedzialność członków zarządu w spółce z o.o. Perspektywa nadzoru korporacyjnego
(
Samborski A.
), s. 47-57
artykuł:
Managing Intellectual Assests and Security in the Context of Technological Progress on the Example of Banking Sector Company
(
Dziwiński P.
,
Barcik A.
), s. 59-78
artykuł:
Negocjacje zdeterminowane dużą ilością danych
(
Kozina A.
), s. 79-91
artykuł:
Lęk w pracy menedżera
(
Copp T.
), s. 93-105
artykuł:
Znaczenie polityki kadrowej w budowaniu pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw branży spożywczej w Polsce
(
Styma-Sarniak K.
,
Sarniak Ł.
), s. 107-122
artykuł:
Industry 4.0 as the Challenge for Employment Change and for Restructuring Process
(
Gajdzik B.
), s. 123-135
artykuł:
Podejścia przedsiębiorstw do dzielenia się informacją w zarządzaniu ryzykiem łańcucha dostaw
(
Komańda M.
,
Klosa E.
), s. 137-151
artykuł:
Kształtowanie Europejskiej Platformy Produkcyjnej - studium przypadku
(
Kassay Š.
), s. 153-164
artykuł:
Problematyka jakości w ochronie zdrowia - wyzwanie dla zarządzania
(
Raczyńska E.
), s. 165-175
artykuł:
Strategie biznesowe a główne kierunki rozwoju banków komercyjnych w Polsce
(
Węgrzyn P.
), s. 177-191
artykuł:
Metody i techniki zarządzania czasem na przykładzie studentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy
(
Rezmer K.
), s. 193-206
artykuł:
Orientacja na zrównoważoną konsumpcję w zachowaniach młodych konsumentów
(
Tarapata J.
), s. 207-218
artykuł:
Preferencje zakupowe online polskiego i chińskiego konsumenta - analiza porównawcza
(
Kostrzewska M.
,
Wrukowska D. E.
), s. 219-234
artykuł:
Media internetowe jako narzędzie marketingu w turystyce
(
Lorenc D.
), s. 235-244
artykuł:
Senior w mediach społecznościowych
(
Kostrzewska M.
,
Wrukowska D. E.
), s. 245-260
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.