PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 6 (CD)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 6 (CD)
artykuł:
Uwarunkowania wyboru produktów żywnościowych i miejsc ich zakupu
(
Angowski M.
,
Lipowski M.
), s. 2-16
artykuł:
Postawy etnocentryczne starszych konsumentów wobec produktów spożywczych
(
Awdziej M.
,
Tkaczyk J.
,
Włodarek D.
), s. 17-31
artykuł:
Rola etnocentryzmu konsumenckiego w kształtowaniu asortymentu sieci handlowych
(
Bilińska-Reformat K.
), s. 32-47
artykuł:
Wykorzystanie etnocentryzmu konsumenckiego w kształtowaniu wizerunku sieci handlowych
(
Bilińska-Reformat K.
,
Dewalska-Opitek A.
), s. 48-62
artykuł:
Prozdrowotność i powrót do tradycji jako nowe trendy w gastronomii
(
Bilska B.
,
Grzesińska W.
,
Tomaszewska M.
), s. 63-75
artykuł:
Płeć jako czynnik determinujący zachowania konsumenckie na rynku tłuszczów roślinnych
(
Boczar P.
,
Błażejczyk-Majka L.
), s. 76-92
artykuł:
Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynku pieczywa w Polsce
(
Borkowska B.
), s. 93-104
artykuł:
Postawy etnocentryczne konsumentów
(
Ciechomski W.
), s. 105-120
artykuł:
Analiza oraz porównanie zachowań konsumenckich i wyborów żywieniowych osób powyżej 55. roku życia z Polski i Finlandii
(
Człapka-Matyasik M.
,
Fejfer M.
,
Homan-Helenius P.
), s. 121-132
artykuł:
Czynniki wpływające na decyzje zakupowe konsumentów na rynku herbat ekologicznych dostępnych w sprzedaży internetowej
(
Dmowski P.
), s. 133-143
artykuł:
Etnocentryzm a tworzenie wartości o charakterze marketingowym w przedsiębiorstwie handlowym (na przykładzie szwajcarskiego przedsiębiorstwa Migros)
(
Drzazga M.
), s. 144-155
artykuł:
Młodzi konsumenci wobec marketingu doświadczeń w usługach gastronomicznych
(
Dziewanowska K.
,
Kacprzak A.
), s. 156-173
artykuł:
Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych, jako strategia marketingowa producentów żywności
(
Dziok B.
), s. 174-184
artykuł:
Etnocentryzm konsumencki a wybrane przejawy postawy etnocentrycznej w stosunku do produktów żywnościowych
(
Gazdecki M.
,
Goryńska-Goldmann E.
), s. 185-199
artykuł:
Kraj pochodzenia produktu wśród czynników decydujących o wyborze produktów żywnościowych
(
Goryńska-Goldmann E.
,
Gazdecki M.
), s. 200-215
artykuł:
Zachowania żywieniowe studentów SGGW w czasie pobytu na uczelni
(
Grzesińska W.
,
Tomaszewska M.
,
Bilska B.
), s. 216-236
artykuł:
Zachowania etnocentryczne nabywców na rynku produktów mleczarskich
(
Grześ A.
), s. 237-250
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku innowacyjnych produktów żywnościowych
(
Jasiulewicz A.
), s. 251-266
artykuł:
Wpływ wybranych cech społeczno-demograficznych i ekonomicznych na preferencje i zachowania konsumentów wobec oferty produktów spożywczych pochodzących z regionu Wielkopolski
(
Jąder K.
), s. 267-281
artykuł:
Czynniki determinujące zakup prozdrowotnych mlecznych napojów fermentowanych na przykładzie zachowań konsumentów z terenu Poznania
(
Jędrusek-Golińska A.
,
Szymandera-Buszka K.
,
Waszkowiak K.
,
Goliński M.
,
Rektor K.
), s. 282-290
artykuł:
Celebrity endorsement w reklamie produktów żywnościowych. Znaczenie narodowości i typu gwiazdy w kształtowaniu zaufania i preferencji konsumentów
(
Jerzyk E.
), s. 291-303
artykuł:
Wymagania starszych konsumentów wobec opakowań jednostkowych
(
Jerzyk E.
), s. 304-315
artykuł:
Produkt lokalny jako wyróżnik jakości w opinii konsumentów
(
Jeznach M.
,
Jeżewska-Zychowicz M.
), s. 316-328
artykuł:
Akceptacja konsumencka oferty produktowej do samodzielnego wypieku pieczywa i jej uwarunkowania
(
Jeżewska-Zychowicz M.
,
Królak M.
), s. 329-342
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku żywności probiotycznej na przykładzie jogurtu
(
Jeżewska-Zychowicz M.
), s. 343-357
artykuł:
Analiza zmian postaw konsumenckich względem produktów regionalnych
(
Kauf S.
,
Tłuczak A.
), s. 358-369
artykuł:
Znajomość polskich produktów tradycyjnych i regionalnych zarejestrowanych w Unii Europejskiej
(
Korzeniowska-Ginter R.
,
Karbowski A.
,
Czarniecka-Skubina E.
,
Platta A.
), s. 370-385
artykuł:
Rola samozaopatrzenia w gospodarstwach domowych w Polsce w układzie grup społeczno-ekonomicznych ludności
(
Kozera A.
,
Głowicka-Wołoszyn R.
,
Stanisławska J.
), s. 386-397
artykuł:
Przestrzenne zróżnicowanie samozaopatrzenia w gospodarstwach domowych w Polsce
(
Kozera A.
,
Głowicka-Wołoszyn R.
,
Stanisławska J.
), s. 398-412
artykuł:
Produkcja a obszary konsumpcji ziół z Podlasia
(
Kozłowska-Burdziak M.
,
Sadowski A.
), s. 413-425
artykuł:
Zarządzanie kategorią żywnościowych produktów tradycyjnych - perspektywa strategiczna
(
Krajewski K.
), s. 426-442
artykuł:
Zielone Płuca Polski - potencjał marketingowy i wpływ na zachowania rynkowe mieszkańców
(
Kruk M.
), s. 443-457
artykuł:
Profile polskich innowacyjnych przedsiębiorstw branży spożywczej. Wyniki badań
(
Lewandowska M. S.
,
Danik L.
), s. 458-474
artykuł:
Działania marketingowe sieci handlowych a etnocentryzm konsumencki Polaków
(
Lubańska A.
,
Żak A.
), s. 475-487
artykuł:
Wiedza konsumentów o dziczyźnie i zachowania nabywcze na rynku tego mięsa
(
Nagalska H. M.
,
Rejman K.
), s. 488-500
artykuł:
Zastosowanie CETSCALE do pomiaru etnocentryzmu konsumenckiego na rynku produktów żywnościowych w Polsce
(
Nestorowicz R.
,
Kaniewska-Sęba A.
), s. 501-517
artykuł:
Rozwój klastrów żywnościowych a etnocentryzm konsumencki
(
Nestorowicz R.
,
Pilarczyk B.
), s. 518-531
artykuł:
Zmiany zachowania konsumentów na rynku żywności ekologicznej
(
Newerli-Guz J.
), s. 532-542
artykuł:
Slow food - nowe podejście do konsumpcji produktów regionalnych
(
Nowak L.
), s. 543-555
artykuł:
Działania podejmowane w zakresie promocji żywnościowych produktów regionalnych i tradycyjnych w Polsce
(
Ozimek I.
,
Szlachciuk J.
), s. 556-571
artykuł:
Znajomość symboli certyfikatów jakości żywności i ich znaczenie jako czynnika wyboru produktów wśród zainteresowanych żywnością tradycyjną i regionalną
(
Prandota A.
,
Rejman K.
), s. 572-586
artykuł:
Zachowania nabywcze konsumentów dotyczące owoców krajowych i importowanych
(
Pyryt B.
,
Czupa A.
), s. 587-601
artykuł:
Klastry produktów regionalnych. Bariery rozwoju na przykładzie Dolnośląskiego Klastra Hodowców Ryb
(
Raftowicz-Filipkiewicz M.
), s. 602-610
artykuł:
Nowe pokolenie "sprytnych" konsumentów, jako efekt zjawiska "smart-shoppingu"
(
Reformat B.
), s. 611-624
artykuł:
Czynniki wpływające na zakupy żywności lokalnej
(
Rogala A.
), s. 625-638
artykuł:
Kulturowe uwarunkowania konsumpcji napojów - analiza komparatywna wybranych krajów Europejskich
(
Rudawska I.
,
Soboń M.
), s. 639-654
artykuł:
Etnocentryzm konsumencki a postrzeganie produktów regionalnych przez mieszkańców Pomorza i Kaszub
(
Rybowska A.
), s. 655-665
artykuł:
Postawy etnocentryczne konsumentów na rynku żywności
(
Sajdakowska M.
,
Gutkowska K.
), s. 666-678
artykuł:
Nowe trendy na rynku piwa w Polsce
(
Sikora A.
,
Kowrygo B.
), s. 679-693
artykuł:
Wpływ ceny dania głównego na ocenę lokalu gastronomicznego - badanie ilościowe opinii internautów
(
Stangierska D.
,
Świątkowska M.
), s. 694-704
artykuł:
Postrzeganie produktów pochodzących od lokalnych dostawców w kontekście etnocentryzmu i koncepcji CSR - perspektywa nabywców
(
Stefańska M.
), s. 705-719
artykuł:
Wpływ marki na decyzje zakupowe konsumentów w opinii mieszkańców miasta Tarnobrzeg
(
Szopiński W.
), s. 720-733
artykuł:
Postawy studentów Politechniki Poznańskiej wobec żywności zawierającej składniki bioaktywne
(
Szymandera-Buszka K.
,
Jędrusek-Golińska A.
,
Waszkowiak K.
,
Goliński M.
), s. 734-741
artykuł:
Zapewnienie autentyczności żywności tradycyjnej i regionalnej
(
Śmiechowska M.
), s. 742-756
artykuł:
Rozpoznawalność oznaczeń produktów tradycyjnych i regionalnych wśród konsumentów województwa mazowieckiego
(
Tomaszewska M.
,
Bilska B.
,
Grzesińska W.
,
Szymańska-Radecka M.
), s. 757-773
artykuł:
Innowacje w procesach dystrybucji i sprzedaży produktów żywnościowych
(
Tul-Krzyszczuk A.
,
Krajewski K.
), s. 774-789
artykuł:
Wpływ zazdrości na postrzeganie produktów polskich i zagranicznych
(
Wanat T.
), s. 790-799
artykuł:
Społeczno-demograficzne uwarunkowania etnocentryzmu na przykładzie Polski
(
Wanat T.
,
Stefańska M.
), s. 800-809
artykuł:
Klastry - szansą na rozwój regionalnych producentów żywności
(
Witek J.
), s. 810-823
artykuł:
Etnocentryzm konsumencki na rynku owoców i warzyw w Lublinie
(
Wróblewska W.
,
Kwiatkowska K.
), s. 824-834
artykuł:
Ocena strat i marnotrawstwa żywności w obiektach handlowych a działania strategiczne handlu - wyniki badań
(
Wrzosek M.
,
Kołożyn-Krajewska D.
,
Krajewski K.
), s. 835-849
artykuł:
Zachowania konsumentów i zjawisko etnocentryzmu konsumenckiego na globalnym rynku żywności
(
Zabrocki R.
), s. 850-865
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.