PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług
Rocznik
2009
Tom
---
Numer
nr 44, T.2 Nowoczesne przedsiębiorstwo
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 44, T.2 Nowoczesne przedsiębiorstwo
artykuł:
Charakterystyka zachowań organizacyjnych w świetle badań nad współzależnością cech osobowości
(
Mrozowicz K.
), s. 11-20
artykuł:
Rachunek kosztów działań sterowany czasem na tle innych odmian rachunku kosztów
(
Mućko P.
), s. 21-29
artykuł:
Czy nowoczesne przedsiębiorstwa korzystają z koncepcji CRM dla poprawy konkurencyjności?
(
Nogalski B.
,
Machel W.
), s. 31-44
artykuł:
Bariery rozwoju działalności innowacyjnej firm sektora MSP branży morskiej regionu zachodniopomorskiego
(
Norek T.
), s. 45-57
artykuł:
Szansa rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wejście na rynek NEWCONNECT
(
Nowacka U.
), s. 59-66
artykuł:
Problemy pomiaru innowacyjności na poziomie mikro
(
Olczyk M.
), s. 67-76
artykuł:
Ocena płynności finansowej przedsiębiorstw regionu Warmii i Mazur
(
Olkowska W.
), s. 77-84
artykuł:
Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa jako nowoczesna strategia prowadzenia działalności gospodarczej
(
Opałka A.
), s. 85-94
artykuł:
Nowoczesne przedsiębiorstwo spedycyjne i transportowe na europejskim rynku
(
Perenc J.
), s. 95-104
artykuł:
Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa
(
Peszko K.
), s. 105-112
artykuł:
Polityka restrukturyzacyjna sektorów o szczególnym znaczeniu dla gospodarki na przykładzie górnictwa węgla kamiennego w Polsce
(
Ptaszyńska B.
), s. 113-122
artykuł:
Innowacyjna gospodarka
(
Przyłuska J.
), s. 123-130
artykuł:
Wybrane metody oddziaływania na jakość usług w przedsiębiorstwach hotelarskich
(
Puciato D.
,
Goranczewski B.
), s. 131-139
artykuł:
Kreowanie kapitału relacyjnego przedsiębiorstwa w działalności e-biznesowej
(
Radziszewska A.
), s. 141-149
artykuł:
Przesłanki wyboru leasingu jako formy finansowania zakupów inwestycyjnych w przedsiębiorstwach
(
Rosłon J.
), s. 151-159
artykuł:
Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym
(
Rozkwitalska M.
), s. 161-178
artykuł:
Zdolność absorpcji wiedzy jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
(
Rudny W.
), s. 179-186
artykuł:
Wpływ funduszy strukturalnych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
(
Rydzewska E.
), s. 187-195
artykuł:
Wpływ poziomu integracji załogi pracowniczej na sprawność socjologiczną małych przedsiębiorstw
(
Skiba Ł.
), s. 197-204
artykuł:
Prakseologiczny wymiar systemu świadczeń pracowniczych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
(
Słocińska A.
), s. 205-213
artykuł:
Znaczenie programu infrastruktura i środowisko w rozwoju infrastruktury kolejowej
(
Sługocka M.
), s. 215-222
artykuł:
Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim w warunkach członkostwa polski w Unii Europejskiej
(
Słupińska M.
), s. 223-232
artykuł:
Ocena wpływu stymulatorów i barier rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach
(
Sokół A.
), s. 233-245
artykuł:
Wartość rynkowa przedsiębiorstw - próba oceny wyceny wiedzy
(
Sokół A.
,
Surmacz A. O.
), s. 247-258
artykuł:
Metodyka parametryzowania potrzeb szkoleniowych w przedsiębiorstwach
(
Stańczyk I.
,
Trojak M.
), s. 259-265
artykuł:
Ewolucja klasycznego podejścia do zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie produkcyjnym w stronę nowych koncepcji zarządzania z uwzględnieniem problemów makroergonomii
(
Sterna K.
,
Niewiadomski P.
), s. 267-273
artykuł:
Payrolling jako narzędzie rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych przedsiębiorstwach
(
Stuss M. M.
), s. 275-281
artykuł:
Metodyka doboru jednostek transportowych w przedsiębiorstwie budowlanym przy realizacji planów inwestycyjnych
(
Szadziul W.
), s. 283-292
artykuł:
Mierniki kreowania wartości przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy
(
Szewc-Rogalska A.
), s. 293-305
artykuł:
Obszary konkurowania w sektorze agencji reklamowych a wybór właściwej strategii przez lokalne agencje reklamowe
(
Szwajlik A.
), s. 307-315
artykuł:
Kompetencje pracowników wiedzy jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
(
Szydlik-Leszczyńska A.
), s. 317-325
artykuł:
Problematyka wyceny wartości przedsiębiorstwa w dobie globalizacji
(
Świszcz G.
), s. 327-334
artykuł:
Zarządzanie ryzykiem jako proces wspomagający kierowanie nowoczesnym przedsiębiorstwem
(
Tworek P.
), s. 335-343
artykuł:
Konkurencyjność portów morskich w globalnym otoczeniu
(
Tubielewicz K.
), s. 345-354
artykuł:
Źródła kreowania wartości współczesnych przedsiębiorstw
(
Walczak W.
), s. 355-362
artykuł:
Portal korporacyjny w zarządzaniu organizacją
(
Wątróbski J.
,
Konys A.
), s. 363-379
artykuł:
Odnowa strategiczna jako proces doskonalenia przedsiębiorstwa
(
Wiśniewska S.
), s. 381-389
artykuł:
Zamówienia publiczne a przedsiębiorca Istota zamówień publicznych
(
Zaborowski M.
), s. 391-400
artykuł:
Controlling operacyjny a kształtowanie cash flow i płynności finansowej przedsiębiorstwa
(
Żak K.
), s. 401-408
artykuł:
Laboratorium ERP jako generator innowacyjnych metod i koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem
(
Żebrowski W.
,
Szumański Z.
), s. 409-419
artykuł:
Rola rekomendacji w tworzeniu wartości klienta
(
Żyminkowski T.
), s. 421-430
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.