PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Rola komunikacji korporacyjnej w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
(
Dąbrowski T. J.
), s. 5-11
artykuł:
Implikacje koncepcji human to human we współczesnym marketingu
(
Niedzielska A.
), s. 12-17
artykuł:
Media społecznościowe jako źródło absorpcji i dzielenia się informacją o produktach i ich oferentach przez pokolenie Y
(
Badowska S.
,
Delińska L.
), s. 18-26
artykuł:
Preferencje konsumentów wobec marek kaw dostępnych na polskim rynku - analiza porównawcza
(
Maciejewski G.
,
Mokrysz S.
,
Wróblewski Ł.
), s. 27-39
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.