PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Challenges for Companies and Consumers on International Market
Czasopismo
Scientific Publications / University of Economics in Katowice
Rocznik
2018
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Challenges for Companies and Consumers on International Market
artykuł:
Consumer Protection Standards on Electricity Markets
(
Czarnecka M.
,
Lot G.
), s. 13-24
artykuł:
Selected Elements of Living Conditions of the Population of the European Union
(
Grzega U.
), s. 25-35
artykuł:
Cultural Determinants of Consumer Behavior in Marketing Practice - Selected Aspects
(
Małysa-Kaleta A.
), s. 36-54
artykuł:
Talent Attraction in Global Business through Employer Brand Image
(
Pfiffelmann J.
), s. 57-77
artykuł:
Methods of Low-budget Promotion of Startups
(
Wolny J.
,
Grybś-Kabocik M.
), s. 78-86
artykuł:
Case Study on Marketing of a Local Firm a Network Approach
(
Jona G.
,
Varga L.
), s. 87-98
artykuł:
International Business Activities on Moto-Vehicles Market
(
Mączko P.
), s. 101-115
artykuł:
Logistic Consumer Service in Preventing Consumer Misbehavior on Insurance Market
(
Tetla A.
), s. 116-123
artykuł:
Origin and Development of Collaborative Finance
(
Silwanowicz T.
), s. 124-136
artykuł:
Consumers' Attitudes Towards Non-ownership Consumption and their Managerial Implications
(
Burgiel A.
), s. 139-158
artykuł:
Children and Adolescents as Consumers on Food Market and their Food Choices -Literature and Research Review
(
Hanus G.
), s. 159-170
artykuł:
Rationality of Consumers' Behaviors as the Basis of their Typology
(
Sowa I.
), s. 171-185
artykuł:
Differences and Similarities in Consumer Behavior on International Market
(
Smyczek S.
), s. 186-201
artykuł:
Benefits and Threats for Consumers of Free-to-play Games
(
Hojeński K.
,
Put A.
), s. 205-226
artykuł:
Misbehavior of E-shops' Consumers - Empirical Analysis
(
Grybś-Kabocik M.
), s. 227-232
artykuł:
Consumer Ethnocentrism in Service Markets - the Identification of Typological Groups
(
Hat A.
), s. 233-250
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.