PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Oeconomica Posnaniensia
Rocznik
2015
Tom
3
Numer
nr 5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 5
artykuł:
Przygotowanie nauczycieli akademickich do prowadzenia zajęć dydaktycznych - możliwość wsparcia i przykłady dobrych praktyk
(
Sajdak A.
), s. 7-27
artykuł:
Projektowanie celów zajęć według koncepcji kształcenia opartego na efektach
(
Andrzejczak A.
), s. 28-44
artykuł:
Ewaluacja zajęć jako instrument podnoszenia jakości kształcenia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu - badania, refleksje, kierunki zmian
(
Wach-Kąkolewicz A.
), s. 45-63
artykuł:
Znaczenie ekonomii przestrzennej w wykształceniu ekonomisty
(
Budner W. W.
), s. 64-81
artykuł:
Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań
(
Szyszko M.
,
Tura K.
), s. 82-103
artykuł:
Wsparcie procesu dydaktycznego grami planszowymi na przykładzie gry "społeczność w działaniu"
(
Bernatowicz A.
,
Rataj Z.
), s. 104-119
artykuł:
O kursie "optymalizacja czasowo-kosztowa projektu", czyli o mojej przygodzie z e-learningiem
(
Gaspars-Wieloch H.
), s. 120-142
artykuł:
Szkolenie zawodowe i biznesowe w światach wirtualnych 3D
(
Topol P.
), s. 143-158
artykuł:
Gra jako narzędzie dydaktyczne w kształceniu na poziomie akademickim. "Park Manager Game"
(
Bernaciak A.
,
Brańka T.
), s. 159-174
artykuł:
Zastosowanie klasyfikacji użytkowników gier w nauczaniu opartym na grywalizacji
(
Nowacki F.
,
Ryfa J.
), s. 175-189
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.