PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 175
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 175
artykuł:
Uwarunkowania innowacji w handlu detalicznym
(
Kucharska B.
), s. 11-20
artykuł:
Innowacje w handlu
(
Białoń L.
), s. 21-29
artykuł:
Determinanty zmian modeli biznesu w handlu detalicznym
(
Sławińska M.
), s. 30-39
artykuł:
Nowe trendy w procesach koncentracji i integracji handlu w Polsce
(
Maleszyk E.
), s. 40-51
artykuł:
Główne formy sieciowego handlu detalicznego na krajowym rynku produktów FMCG
(
Reformat B.
), s. 52-59
artykuł:
Obszary zwiększania konkurencyjności małych przedsiębiorstw handlowych
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 60-69
artykuł:
Internacjonalizacja handlu w Europie
(
Komor M.
), s. 73-82
artykuł:
Bariery ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw handlu detalicznego
(
Baran R.
), s. 83-92
artykuł:
Pomiar poziomu internacjonalizacji przedsiębiorstw handlu detalicznego
(
Borusiak B.
), s. 93-101
artykuł:
Corporate social responsibility jako element budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa handlowego
(
Fojutowski Ł.
), s. 105-114
artykuł:
Problemy zarządzania wiedzą w systemach franchisingowych
(
Orzeł K.
), s. 115-123
artykuł:
Problem identyfikacji czynników wpływających na zaufanie w relacjach wymiennych na rynkach B2C - ujęcie transakcyjne
(
Plichta J.
,
Plichta G.
), s. 124-133
artykuł:
Podmiotowe uwarunkowania budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo handlowe
(
Pierański B.
), s. 134-144
artykuł:
W jaki sposób reputacja przedsiębiorstwa handlowego tworzy wartość dla udziałowców?
(
Figiel A.
), s. 145-152
artykuł:
Category Management - model partnerstwa między siecią detaliczną a dostawcami
(
Kowalski P.
), s. 153-162
artykuł:
Możliwości wykorzystania systemowego podejścia do logistyki w handlu na przykładzie koncepcji ECR
(
Romanowski R.
), s. 163-172
artykuł:
Ocena działań na rzecz wspierania elektronicznego handlu i usług
(
Dąbrowska A.
), s. 175-187
artykuł:
Czynniki rozwoju handlu elektronicznego w przedsiębiorstwach
(
Kucia M.
), s. 188-197
artykuł:
E-klient a rozwój handlu elektronicznego
(
Pluta-Olearnik M.
,
Jakubowicz M.
), s. 198-208
artykuł:
Jak wykorzystać wiedzę o e-konsumencie? Podstawy informacyjne strategii komunikacji w handlu elektronicznym
(
Jaciow M.
), s. 209-220
artykuł:
Social commerce - nowy trend w handlu elektronicznym
(
Brzozowska-Woś M.
), s. 221-231
artykuł:
Produkty informacyjne i metaprodukty w handlu elektronicznym
(
Mazurek G.
), s. 232-239
artykuł:
Funkcjonowanie wirtualnych sieci dostaw artykułów wybieralnych w świetle teorii kosztów transakcyjnych
(
Śmigielska G.
), s. 240-249
artykuł:
Nowe formy sprzedaży w handlu elektronicznym a wartość dla klienta
(
Lewicki M.
), s. 250-258
artykuł:
E-apteka jako nowa forma handlu na rynku farmaceutycznym
(
Rudawska I.
,
Soboń M.
), s. 259-269
artykuł:
Ewolucja czatbotów : zastosowanie sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym
(
Dejnaka A.
), s. 270-281
artykuł:
Monitoring aktywności merchandisingowej sklepu internetowego
(
Olczak A.
), s. 282-290
artykuł:
Centrum handlowe jako nowoczesny produkt handlowo-usługowy
(
Knecht-Tarczewska M.
), s. 293-303
artykuł:
Wpływ centrum handlowego na rozwój społeczno-gospodarczy regionu w opinii zarządzających centrami handlowymi
(
Mikołajczyk J.
), s. 304-316
artykuł:
Stan i perspektywy rozwoju sprzedaży z automatów
(
Ciechomski W.
), s. 317-327
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.