PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 14 (63)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 14 (63)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik ograniczający rozwój przedsiębiorstwa
(
Cyran K.
,
Dybka S.
), s. 7-18
artykuł:
Osoby starsze wobec innowacyjnych form świadczenia usług ubezpieczeniowych
(
Czerwiński B.
), s. 19-30
artykuł:
Współczesne strategie marketingowe realne i wirtualne - aspekty teoretyczne i praktyczne
(
Golik-Górecka G.
), s. 31-42
artykuł:
Regional Diversification in Financing Rural Area Development in Poland in the Years 2007-2013
(
Podlińska O.
), s. 43-52
artykuł:
Konkurencyjność gospodarstwa wielkoobszarowego - studium przypadku
(
Gonet D.
,
Kalinowski J.
), s. 53-64
artykuł:
Biogospodarka jako obszar inteligentnej specjalizacji regionalnej
(
Gralak K.
), s. 65-74
artykuł:
The Activity of Local Government in Fostering the Development of Tourist Brand Products of Natural Valuable Areas of the Lublin Voivodeship
(
Guzal-Dec D.
), s. 75-86
artykuł:
Municipal Bond as a Supporting Tool of Regional Economic Development in Poland
(
Kozak S.
), s. 87-96
artykuł:
Tendencje zmian zachowań rynkowych konsumentów niepełnosprawnych ruchowo
(
Maciaszczyk M.
), s. 97-104
artykuł:
Czynniki wpływające na różnicowanie poziomu wsparcia gospodarstw środkami Wspólnej Polityki Rolnej UE
(
Marcysiak A.
,
Marcysiak A.
), s. 105-114
artykuł:
Marketing Promotion of Innovative Activities - the Example of the Renewable Energy Resources Sector (RES) in the Lublin Region
(
Rzemieniak M.
), s. 115-124
artykuł:
Ocena komunikacji między spółkami giełdowymi skupionymi w Respect Index a potencjalnymi akcjonariuszami
(
Sałek P.
), s. 125-133
artykuł:
Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów
(
Wawrzyniak A.
), s. 134-146
artykuł:
Regionalne zróżnicowanie realizacji działania "Modernizacja gospodarstw rolnych" w ramach PROW 2007-2013
(
Wicki L.
), s. 147-160
artykuł:
Ekologiczne aspekty działań marketingowych gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce
(
Wilk I.
), s. 161-171
artykuł:
Sustainable Marketing as a Factor of Innovation Growth in Small and Medium-Sized Enterprises
(
Zajkowska M.
), s. 172-181
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.