PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2005
Tom
---
Numer
nr 7
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 7
artykuł:
Teoretyczne podstawy marketingu - 50 lat poszukiwań
(
Sagan A.
), s. 2-8
artykuł:
Opcje realne w analizie opłacalności inwestycji marketingowych
(
Urbanek G.
), s. 9-15
artykuł:
Analogie i metafory źródłem nowych idei w praktyce biznesowej
(
Ujwary-Gil A.
), s. 16-21
artykuł:
Analiza informacji o klientach jako podstawa procesu zarządzania relacjami z klientem
(
Frąckiewicz E.
,
Rudawska E.
), s. 22-28
artykuł:
Rynek usług telekomunikacyjnych a konsument i jego prawa - cz. 2
(
Dąbrowska A.
), s. 28-33
artykuł:
Relacje między nastrojami konsumentów i konsumpcją prywatną a koniunkturą na rynku akcji
(
Łon E.
), s. 33-39
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.