PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing
Rocznik
2003
Tom
24
Numer
nr 973 Problemy teorii i praktyki marketingu
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 973 Problemy teorii i praktyki marketingu
artykuł:
System działań rynkowych - aspekt kreatywności
(
Styś A.
), s. 11-17
artykuł:
Relacje przedsiębiorstwa z klientami i innymi podmiotami otoczenia rynkowego
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 18-27
artykuł:
Proces marketingowy w przedsiębiorstwie
(
Baruk A. I.
), s. 28-44
artykuł:
Działania marketingowe a strategie rozwoju przedsiębiorstw usługowych
(
Kujawiński J.
), s. 45-53
artykuł:
Znaczenie zachowań nabywców w kształtowaniu komunikacji marketingowej na przykładzie "product placement"
(
Sobocińska M.
), s. 57-67
artykuł:
Podstawy komunikacji niewerbalnej w negocjacjach krajowych i zagranicznych
(
Kałążna-Drewińska U.
), s. 68-75
artykuł:
Koszty a decyzje cenowe w przedsiębiorstwie
(
Waniowski P.
), s. 76-83
artykuł:
Konflikty w procesie wdrażania marketingu do działalności przedsiębiorstwa
(
Knecht Z.
), s. 84-94
artykuł:
Analiza portfelowa jako instrument analityczny w ocenie efektywności długoterminowych przedsięwzięć marketingowych
(
Kłeczek R.
), s. 97-104
artykuł:
Wybrane kryteria analizy kreacji reklamowej i ich wykorzystanie w badaniach nad reklamą
(
Woźniczka J.
), s. 105-116
artykuł:
Metody ewaluacji działań public relations
(
Daszkiewicz M.
), s. 117-125
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.