PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing
Rocznik
2003
Tom
25
Numer
nr 978 Aspekty makro- i mikroekonomiczne
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 978 Aspekty makro- i mikroekonomiczne
artykuł:
Obszary priorytetowe finansowane z funduszu ISPA
(
Bal-Domańska B.
), s. 9-16
artykuł:
Działalność prewencyjna zakładu ubezpieczeń
(
Hajduga E.
), s. 17-21
artykuł:
Realizacja funkcji gwarancyjnej przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny w latach 1995-2001
(
Janusz A.
), s. 22-31
artykuł:
Zmiany własnościowe i organizacyjne w sferze usług zdrowotnych w Polsce
(
Januszewska M.
,
Nawrocka E.
), s. 32-40
artykuł:
Użyteczność systemu rekomendacji zakładów hotelarskich i gastronomicznych Polskiego Zrzeszenia Hoteli w procesie gwarantowania jakości usług
(
Jaremen D. E.
), s. 41-47
artykuł:
Nowoczesne koncepcje zarzadzania w organizacjach administracji publicznej
(
Kowalczyk L.
,
Żorniak A.
), s. 48-55
artykuł:
Próba wykorzystania analizy dyskryminacyjnej w ocenie rozwoju regionalnego
(
Markowska M.
), s. 56-62
artykuł:
W poszukiwaniu metod zarządzania pracownikami wiedzy o organizacjach inteligentnych
(
Morawski M.
), s. 63-72
artykuł:
Klasyfikacja rozliczeń pieniężnych realizowanych przez banki operacyjne w Polsce
(
Orzeszko T.
), s. 73-82
artykuł:
Kontrola promocji biur podróży Dolnego Śląska i Śląska Opolskiego
(
Przeorek-Smyka R.
), s. 83-90
artykuł:
Zarządzanie łańcuchem dostaw na przykładzie producentów soczewek okularowych
(
Rodawski B.
,
Okoń S.
), s. 91-102
artykuł:
Wybrane metody badań preferencji konsumentów
(
Rybicka A.
), s. 103-112
artykuł:
Strategie zarządzania zasobami ludzkimi w międzynarodowym łańcuchu dostaw
(
Skowrońska A.
), s. 113-119
artykuł:
Marketing na rynkach zagranicznych - wybrane aspekty teoretyczne
(
Sobczak E.
), s. 120-125
artykuł:
Pojęcie i cechy bankowości elektronicznej
(
Solarz M.
), s. 126-131
artykuł:
Porównanie postaw i zachowań konsumentów polskich i niemieckich wobec form marketingu bezpośredniego (w świetle wyników badań własnych)
(
Stawicka M.
), s. 132-140
artykuł:
Strukturalny wymiar gospodarki regionalnej w Polsce na poziomie NTS-3
(
Strahl D.
), s. 141-149
artykuł:
Zastosowanie metod klasyfikacji w ocenie sytuacji mieszkaniowej powiatów woj. dolnośląskiego
(
Walesiak M.
,
Obrębalski M.
,
Bąk A.
), s. 150-159
artykuł:
Warunki i możliwości wykorzystania funkcji produkcji w zarzadzaniu
(
Więznowski A.
), s. 160-167
artykuł:
Analiza i ocena działań w zarządzaniu przedsiębiorstwem
(
Zuchewicz J.
), s. 168-175
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.