PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Annals of Marketing Management & Economics
Rocznik
2016
Tom
2
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
The professional activity of women in NGOs in Poland
(
Biernat-Jarka A.
,
Trębska P.
), s. 5-13
artykuł:
Economic determinants in the support of organic orchards laid down in the Rural Development Programme 2014-2020
(
Gołasa P.
), s. 15-24
artykuł:
Organizational practice and employee expectations in the processes of preparation and implementation of evaluation systems
(
Jakubowska K.
), s. 25-34
artykuł:
An education voucher as a way to increase competitiveness in upper secondary schools educational services market
(
Jaroszewski T.
), s. 35-45
artykuł:
Evaluation of the level of socio-economic development in the counties of Wielkopolska Province in 2014
(
Kaczmarek K.
), s. 47-61
artykuł:
The influence of milk packaging on purchase decisions of university students in Ostrołęka county
(
Kochanowicz Z.
,
Balcerzak J.
,
Bórawski P.
), s. 63-72
artykuł:
Performance measurement and high team performance building using the Prism Team Performance Diagnostic
(
Wierzchowska A.
,
Wierzchowska K.
), s. 73-88
artykuł:
A comparative analysis of targeting measures and the absorption of funds under the Rural Development Plan 2004-2006 and the Rural Development Programme 2007-2013
(
Mazur P.
), s. 89-109
artykuł:
The economic dimension of the EU cooperation with the Maghreb countries
(
Salamon J.
), s. 111-120
artykuł:
Creating consumer values in the process of developing product innovation
(
Szwajlik A.
), s. 121-132
artykuł:
Regional convergence in Poland and Ukraine after 2004 - a comparative analysis
(
Żminda T.
,
Bis J.
), s. 133-151
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.