PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Annals of Marketing Management & Economics
Rocznik
2015
Tom
1
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Factors affecting the consumer behaviours of Azerbaijani students
(
Abutalibov R.
,
Guliyev S. M.
), s. 5-11
artykuł:
Evolution of theory of marketing - a micro- and a macroapproach
(
Gołębiewski J.
), s. 13-22
artykuł:
The interrelationships between a company's marketing and finances
(
Grzegorczyk W.
), s. 23-31
artykuł:
On motivation and enterprise education - ensuring manageable goals and objectives
(
Isle T.
,
Mostert A. M.
), s. 53-63
artykuł:
Attributes of satisfaction with foodshops among older shoppers
(
Lesakova D.
), s. 65-73
artykuł:
The absorption and main effects of EU funding for investments in transport in Poland under Operational Programmes 2007-2013(2015)
(
Krakowska J.
), s. 75-83
artykuł:
An interdisciplinary approach to marketing
(
Szwacka-Mokrzycka J.
), s. 85-92
artykuł:
Factors influencing quality of life and life satisfaction in Hungary
(
Urbánné Treutz Á.
), s. 93-107
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.